پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1395 ساعت 04:03:: شناسه خبر: 2639

بادرخشش مظاهری دروازبان گچسارانی تیم ذوب اهن اصفهان;

جوان کهگیلویه وبویراحمدی استقلال رادررسیدن به قهرمانی جام حذفی ناکام نمود

ذوب‌آهن با درخشش جوان کهگیلویه و بویراحمدی خود موفق شد با شکست استقلال تهران در ضربات پنالتی برای دومین سال پیاپی قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ذوب‌آهن با درخشش جوان کهگیلویه و بویراحمدی خود موفق شد با شکست استقلال تهران در ضربات پنالتی برای دومین سال پیاپی قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شود.

به گزارش صدای جنوب به نقل از «ورزش سه»، ذوب‌آهن در نیمه اول به هدف خود که رسیدن به گل بود دست یافت و با وجود دریافت گل در دقیقه ۵۶ توانست به تاکتیک مد نظر یحیی گل‌محمدی که کشاندن بازی به ضربات پنالتی است برسد و بتواند در آن با برتری ۵ بر ۴ برای دومین سال پیاپی قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شود.

استقلال در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار گرفت اما به مرور زمان شاگردان گل‌محمدی نبض بازی را در دست گرفتند و پس از یک شوت ناموفق و البته خطرناک اسماعیلی‌فر، در دقیقه ۲۰ توانستند توسط همین بازیکن و البته کمک عمران‌زاده، تیرک دروازه و دستان رحمتی به گل اول برسند. پس از این گل ذوب‌آهن عقب کشید و برای حفظ گلش دفاع می‌کرد که حملات استقلال نیز بی‌حاصل بود. پس از ۱۵ دقیقه زیر فشار بودن ذوبی‌ها، آنها روی ارسال از جناحین و ضربه آکروباتیک تماشایی رضایی در حال رسیدن به گل دوم بودند که مجیدی ناجی استقلال و رحمتی شد ولی بعد از این موقعیت باز هم تیم مظلومی برای گلزنی به آب و آتش زد اما توپ‌های آنها با وجود برخورد به تیرک و رفتن به کنج دروازه گلی در پی نداشت تا اصفهانی‌ها با پیروزی یک بر صفر راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم استقلال به تلاشش برای رسیدن به گلزنی ادامه داد و پس از چند موقعیت جدی توانست روی زیرکی یعقوب کریمی به پنالتی و توسط امید ابراهیمی در دقیقه ۵۶ به گل تساوی دست یابد. بعد از گل استقلال دو تیم میل به گلزنی نداشتند و با حفظ توپ در میانه زمین اجازه نمی‌دادند تیم حریف به گل دوم برسد. گل‌محمدی که دو تعویض اجباری در این مسابقه داشته گویا سعی دارد هر طور شده بازی را به ضربات پنالتی بکشاند و بازیکنان استقلال هم از تب و تاب پیش از گلزنی افتادند و فقط دو شوت به سمت دروازه ذوب‌آهن داشتند که بدون خطر بود. با تساوی یک بر یک دو تیم در ۹۰ دقیقه بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد.

با وجود نمایش خوب هرائر مگویان در استقلال و قاسم حدادی‌فر در ذوب‌آهن اما رشید مظاهری با دو سیو فوق‌العاده و گرفتن یک ضربه پنالتی قهرمانی را به اردوی اصفهانی‌ها آورد و بهترین نمایش را در بین بازیکنان فینال جام حذفی داشت.

پایگاه خبری صدای جنوب این قهرمانی رابه مجموعه ذوب اهن اصفهان بویژه جوان هم استانی رشیدمظاهری تبریک می گوید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت