پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1395 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 2671

نماینده مردم بهبهان درمجلس شورای اسلامی:

رفع مشکل بیکاری دیدگاه همه نمایندگان است

اشتغال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که همه نمایندگان در این‌دوره بر آن تأکید دارند و این موضوع با تکیه بر تولید داخل حل خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اشتغال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که همه نمایندگان در این‌دوره بر آن تأکید دارند و این موضوع با تکیه بر تولید داخل حل خواهد شد

به گزارش صدای جنوب،نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که همه نمایندگان در این‌دوره بر آن تأکید دارند و این موضوع با تکیه بر تولید داخل حل خواهد شد.

حبیب‌الله کشت‌زر امروز اظهار کرد: با شروع فعالیت مجلس جدید و آغاز کار ۴ ساله نمایندگان، در مرحله نخست فعالیت خود باید برای شهرستان بهبهان و حوزه انتخابیه به فکر جذب اعتبارات، تعامل و رایزنی باشم تا بتوانیم تحول خوبی در این مناطق را شاهد باشیم.

وی افزود: اشتغال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های است که همه نمایندگان در این‌دوره بر آن تاکید دارند و این موضوع با تکیه بر تولید داخل حل خواهد شد.

کشت‌زر یادآور شد: مطالبات مردم در بحث اشتغال‌زایی در شهرستان بهبهان به‌حق بوده و امید است با رفع موانعی که از توسعه و اشتغال‌زایی جلوگیری می‌کند به تولید داخل کمک به‌سزایی کنیم.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به بخش خصوصی در تولید و رونق اقتصادی خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تولید‌کنندگان گام نخست برای رونق و اشتغال‌زایی در شهرستان خواهد بود.

وی عنوان کرد: حرف‌های زیادی پیرامون اقتصاد مقاومتی زده شده ولی تاکنون عملی نشده است که می‌طلبد این موضوع مهم عملیاتی شود.

کشت‌زر تصریح کرد: در بخش زیدون ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغال‌زایی وجود دارد و آن هم راه‌اندازی شهرک صنعتی است که به‌صورت جدی به‌دنبال راه‌اندازی آن هستیم.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که در راه‌اندازی شهرک صنعتی بخش زیدون به چشم می‌خورد مالکیت آن است که باید این موضوع با پیگیری و تعامل هر چه سریع‌تر حل و فصل شود.

نظرات

  1. کیهان گفت:

    مهندس حتما غوغا به پامیکنه

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت