پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 خرداد 1395 ساعت 08:03:: شناسه خبر: 2683

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبرداد:

استخدام در علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد/ رشته های مورد نیاز

از این ۲۲۵ نفر که در بخش بهداشت و درمان استان جذب می‌شوند، حدود ۱۴۰ نفر در بیمارستان‌های در حال احداث و ۱۶ نفر در بخش فوریت‌های پزشکی به‌کار مشغول می‌شوند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از جذب ۲۲۵ نفر در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد از طریق برگزاری آزمون استخدام پیمانی خبر داد.

به گزارش صدای جنوب ،امام‌بخش قائدی  در نشستی با اصحاب رسانه رشته‌های موردنیاز برای این آزمون را پرستاری، پزشکی، اتاق عمل، بهداشت محیط، آزمایشگاه، رادیولوژی، ماما، مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت خانواده، تجهیزات پزشکی، هوشبری، IT، کارگزینی و غیره عنوان کرد و اظهار داشت: این آزمون ۲۹ مردادماه امسال در یاسوج برگزار می‌شود.

وی افزود: آگهی ثبت‌نام این آزمون از ۱۷ خردادماه بر روی سایت سازمان سنجش و سایت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته و متقاضیان می‌توانند از این تاریخ تا ۲۴ خردادماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

قائدی بیان کرد: از این ۲۲۵ نفر که در بخش بهداشت و درمان استان جذب می‌شوند، حدود ۱۴۰ نفر در بیمارستان‌های در حال احداث و ۱۶ نفر در بخش فوریت‌های پزشکی به‌کار مشغول می‌شوند.

وی گفت: علاوه بر نیازی در بیمارستان‌های جدیدالاحداث استان وجود دارد، حدود ۳۰۰ نفر در بخش بهداشت و درمان کمبود نیرو داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۶۹ نفر دیگر با توجه به نیاز در بخش بهداشت و درمان در سطح استان توزیع می‌شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت