پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 آذر 1396 ساعت 10:09:: شناسه خبر: 27213

در خطبه های نمازجمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

از تبریک هفته بسیج و لزوم برگزاری جشن پیروزی برداعش تا تقدیر از استاندار

مراسم نمازجمعه امروزشهرهای مختلف کهگیلویه وبویراحمد بامشارکت چشمگیر نمازگزاران برگزار وخطیبان به بیان مهم ترین مسایل روز پرداختند.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

مراسم نمازعبادی سیاسی جمعه در نقاط مختلف کهگیلویه برگزار شد.

در دهدشت این مراسم به امامت حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی در مصلی امام خمینی(ره)  اقامه شد.

امام جمعه دهدشت در خطبه اول ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی اظهار داشت: شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز ولایت و امامت امام زمان (عج) را که در پیش است به همه مسلمانان تسلیت و تبریک عرض می‌کنم.

حسینی  با بیان اینکه امام حسن عسکری همه مردم را به رعایت امانت‌داری و راستگویی و صداقت توصیه می‌کند افزود: این امام بزرگوار مردم را به داشتن سجده‌های طولانی که بهترین حالت عبودیت است دعوت می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: مشارکت در نماز جماعت، صله رحم و شرکت در تشییع جنازه مومنان، عیادت از بیمار، رعایت حلال و حرام و … از دیگر سفارشاتی است که امام حسن عسکری (ع) به همه مسلمانان کرده است.

خطیب نماز جمعه دهدشت با استناد به روایتی از پیامبر اکرم(ص) گفت: اگر یک روز فقط از دنیا باقی باشد خداوند آن روز را آنقدر طولانی می‌کند که آن مرد از نسل من ظهور کند و زندگی را از تاریکی نجات دهد و عدالت را در دنیا حاکم کند.

حسینی تصریح کرد: کسی که منتظر ظهور باشد مانند کسی است که برای پیامبر شمشیر کشیده و در راه اسلام جنگیده و از اسلام دفاع کرده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه داعش پدیده‌ای بود که غرب آن را دایر کرد، گفت: برچیده‌شدن حکومت خود خوانده داعش این شجره خبیثه که مورد حمایت استکبار و صهیونیسم بود را به همه مسلمانان تبریک عرضه می‌کنیم

امام جمعه دهدشت عنوان کرد: کشتار بی‌رحمانه سر بریدن انسان‌های بی گناه، پوست‌کندن زنده زنده انسان‌های بی‌گناه تنها بخشی از جنایت‌های شجره خبیثه داعش بود.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: برچیده شدن داعش محصول خون مدافعان حرم و شهیدانی است که برای نابودی داعش از خون خود گذشتند.

حسینی ضمن تبریک این پیروزی به مقام معظم رهبری و همه آزادی‌خواهان جهان خواستار برگزاری جشن بزرگی از نهادهای فرهنگی در این راستا شد.

خطیب جمعه دهدشت اتحادیه عرب را ننگ جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: اتحادیه عرب امروز در خدمت صهیونیست‌ها هستند و مکه و مدینه هم در خدمت دشمنان اسلام است.

وی با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب که دشمنان به دشمنی خود ادامه می‌دهند و نباید دشمن را ترغیب به ضربه‌زدن کنیم گفت: اگر با شجاعت مقابل دشمنان‌ نایستیم گستاخ خواهند شد.

امام جمعه دهدشت سالروز تشکیل بسیج را یادآور شد و تصریح کرد: اگر سپاه و بسیج نبود کشور هم نبود و همین حضور بسیجیان است که توطئه‌های دشمنان را نابود و خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج همه را پای کار آورد،گفت: کشورهای عراق و سوریه را همین تجربه بسیج در ایران حفظ کرد و داعش را در آن کشور ها نابود کرد.

***
سید فرج الله پژمان امام جمعه سرفاریاب در خطبه های نماز جمعه با اشاره به آیات قرآن بیان کرد:خداوند از بنی اسرائیل پیمان گرفت..اگرنماز به پادارید وزکات رابپردازیدوبه رسولان من ایمان بیاوریدوآنها رایاد کنید ودرراه خدابه نیازمندان کمک کنیدگناهان شما را می پوشانم وشمارابه در باغهایی از بهشت که نهرها از زیر درختانشان جاری است وارد میکنم.
وی باتوجه به اینکه نماز،زکات،یاری انبیا وانفاق در ادیان الهی دیگر نیز بوده است افزود:انجام همه واجبات کارساز است نه فقط بعضی از آنهاوقرض دادن وانفاق کردن بابد به شیوه های نیکوباشد
وی ادامه داد:بهشت را به بهامی دهند نه به بهانه وراه دست یابی به عفوخدا ایمان وعمل صالح است.
پژمان یکی دیگرازاثار انفاق را مغفرت وتکفیر گناهان دانست وعنوان کرد:
عوامل تکفیر درقرآن ایمان وعمل صالح ،توبه و اجتناب از گناهان کبیره میباشد.
سیدفرج الله پژمان باتبریک هفته بسیج واشاره به سخن امام خمینی (ره)بیان کردند:یکشنبه ۵آذر۷ربیع الاول مصادف با تشکیل بسیج مستضعفین که امام فرمودند بسیج لشگر مخلص خداست و دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تاآخرین امضا نموده اند.
وی بااشاره به دستاوردهای بسیج اظهارداشت:دستاوردهای بسیج، دفاع مقدس،سازندگی بعد ازجنگ وفرهنگ جهادوپیکارفرهنگی ونیروی مقابله جنگ نرم می باشد.
خطیب جمعه سرفاریاب باتسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع)وبااشاره به اینکه امام برای برقراری وحدت میان مسلمانان افزود: نماز خواندن با آنان در قبیله وطوایف وخانه ومسجدشان ،حضوردر تشییع جنازه آنهاوعیادت مریضان آنهاوادای حقوق آنان رابرشمرد.
حجه الاسلام پژمان باتبریک سالروز امامت حضرت مهدی موعودعج وروز نیروی دریایی اشاره وعنوان کرد:
بابهره گیری از آیات وروایات قیام مهدی موعود(عج) ذخیره الهی آخرین حلقه مبارزات حق وباطل است کا از آغاز جهان برپابوده است واین واقعیتی است که دنیا به سوی آن پیش میرود یعنی سنت الهی است و خداوند در نهایت عدالت رابوسیله امام زمان انشالله حاکم خواهد کرد.

***

امام جمعه چرام از فرماندار شهرستان چرام به جهت نگاه ویژه و کمک به مصلی چرام تقدیر و تشکر کرد

به گزارش خطیب جمعه چرام در خطبه دوم نماز سیاسی، عبادی این هفته از نکات مهم، مثبت و شیرین هفته ی گذشته را پیروزی جبهه اسلام بر مثلث آمریکا، اسرائیل و آل سعود یعنی جبهه کفر برشمرد و تصریح کرد: برخی کارشناسان از این فتنه به عنوان جنگ جهانی سوم یاد کرده بودند و محاسبات آمریکایی‌ها برای استفاده ی حداقل ۳۰ سال از داعش بود اما جبهه مقاومت، هیمنه و هیبت آمریکا و جبهه نفاق را شکست.

وی، افزود: داعشی که تا چند کیلومتری مرزهای ایران آمده بود و از اهداف تشکیل این گروه تسلط بر ایران اسلامی بود توسط شیربچه‌های امیرالمومنین (ع) شکست خورد و نشان داده شد مذاکره در مقابل گرگ معنا ندارد و هزینه‌های جهاد و مبارزه کمتر از هزینه سازش با جهان خواران است.

حجت‌الاسلام افشار، اضافه کرد: به خاطر روحیه جهاد و شهادت طلبی که در جوانان ایران وجود دارد و درایتی که فرماندهی معظم کل قوا دارند، هر تغییری در منطقه باید با نظر ایران اسلامی باشد و معادلات بدون نقش ایران منجر به شکست خواهد شد.

امام جمعه چرام با متذکر شدن این مطلب که این فتنه حدود ۶ ساله ی داعش تلخی‌هایی داشت اما شیرینی آن تقویت محور مقاومت از کشورهای گوناگون بود، گفت: جوانان شیعه افغانی با لشکر فاطمیون، جوانان دلیر با عنوان زینبیون پاکستان، حیدریون عراق، حزب‌الله لبنان، مقاومت مردم سوریه بسیج، سپاه و ارتش قدرتمند ایران و وفاداری رئیس‌جمهور روسیه به محور مقاومت یک جبهه قدرتمندی را تشکیل داد.

مسئول شورای فرهنگ عمومی چرام در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به وضعیت مصلی چرام، خاطرنشان کرد: در این یک سالی که خدمت مردم متدین چرام هستم یکی از مهمترین اهدافم تهیه و تشکیل زیرساخت‌های مصلی و دفتر و منزل امام جمعه بوده است.

وی، گفت: وضعیت مصلی با سال گذشته قابل مقایسه نیست و با لطف الهی پیشرفت‌های خوبی داشته اما برای من هنوز قانع کننده نیست و تا سال آینده باید تکمیل شود.

حجت‌الاسلام افشار، ادامه داد: امسال با رایزنی‌هایی که انجام شد و محبتی که آقای فرماندار داشتند حدود ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مصلی در نظر گرفته شد که تقریبا برابری با اعتبارات چندسال گذشته می‌کند.

وی تصریح کرد: باید از آقای استاندار و فرماندار محترم که توجه ویژه به مصلای چرام داشتند تقدیر و تشکر کنم خداوند جزای خیر دهد.

***
حجت الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج  با بیان مناسبت‌های مختلف هفته به اولین مطلب یعنی بسیج اشاره کرد و گفت: از زبان رهبر بصیر انقلاب بهترین گفته‌ها را در مورد بسیج داریم.

وی با بیان این که رهبری فرمودند بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور است اظهار کرد: رهبری فرمودند در هیچ کجای دنیا نیرویی مانند بسیج ما وجود ندارد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که هر چه در مورد بسیج و بسیجی گفته شود کم است افزود: آن‌ها به حقیقت رسیدگانی هستند که هدفشان حمایت از دین و اسلام و ایران است.

حسینی با بیان این که همه پیامبران بسیجی بودند و به همه میدان‌ها می‌رفتند خاطرنشان کرد: بسیج ما را در دنیا سرفراز و مفتخر کرده است و امروزه هر چه در دنیا اعتبار و عظمت داریم به دلیل همین جانفشانی و مجاهدت بسیجیان است.

امام جمعه شهر یاسوج در بخشی دیگر از خطبه دوم نماز جمعه شهر یاسوج با بیان برخی از مناسبت‌های دیگر از جمله تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم خاطرنشان کرد: در سایه برکات ائمه و امام عصر در دنیا می‌درخشیم.

خطیب جمعه یاسوج به زلزله کرمانشاه اشاره کرد و گفت: حوادث طبیعی خبر نمی‌کند و چند شهر و روستا را آسیب رساند و تلفات جانی و مالی زیادی داشت و عزیزان زیادی از دست داده شد اما یک شیرینی خوب هم داشت و ان حماسه مردم نوع دوست ایران اسلامی بود و از سراسر کشور همه خود را شریک آلام مردم زلزله زده دانستند.

وی با قدردانی از حضور رهبری در بین زلزله زدگان تصریح کرد: وقتی عالی‌ترین مقام کشور در مناطق زلزله زده حضور پیدا می‌کند روحیه بالایی به مردم داغدار آن دیار دادند.

امام جمعه یاسوج به کاروان ۵۱ کامیونی این استان که راهی مناطق زلزله زده شد افزود: استان ما هر چند کوچک است اما دل دریایی دارند و کمک غیر قابل تصوری داشتند.

وی به پرورش داعش از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: ریشه این‌ها از وهابیت است و ریشه وهابیت هم صادرات و وارداتی است و چه جنایت‌ها و خسارت‌ها که به اسلام وارد نکردند و داعش هم فرزند نامشروع وهابیت است.

حسینی به رشد این گروه تروریستی در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: کارهای این افراد ضد بشر را نمی‌توان با هیچ قلم و زبانی تصور کرد که چگونه مردم را زنده زنده می‌سوزاندند و عربستان سعودی هم با دلارهای نفتی خود در این وحشی گری‌ها دست داشتند و داعش را تقویت و تجهیز کردند.

امام جمعه یاسوج  با بیان این که تا ۴۰ کیلومتری مرز ایران هم آمده بودند افزود: آن‌ها به دنبال جنایت‌هایی بی نظیر در منطقه بودند اما به تدبیر رهبری و ایثارگری شهدای مدافع حرم و درایت سردار سلیمانی و زینبیون و حیدریون و فاطمیونبه آمریکا تو دهنی محکمی زدند و ریشه داعش را از بیخ درآوردند.

وی به نامه سردار سلیمانی و جواب پر از مهر و محبت رهبری به وی اشاره کرد و گفت: امیدواریم بسیج و سپاه و نیروی انتظامی و همه مسؤولان و همه مردم ما این هوشیاری را از دست ندهند چرت که دشمن از این کار خود دست برنمی‌دارد.

حسینی با بیان این که مردم و رهبر ما هوشیار هستند تصریح کرد: با این هوشیاری منطقه از لوث وجود تروریست‌ها پاک شد و آینده از آن ما و ملت‌های آزاده جهان است.

***

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: مروز عده ای در کشور تلاش می کنند دفتر اتحادیه اروپا را در کشور بازگشایی کنند و وقتی سفارتخانه‌های کشورهای اروپایی در کشور است دیگر این دفتر به دنبال چیست و این هم بر اثر همان برنامه نکبت بار برجام است.

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: یکی از وظایف مهم منتظران شناخت آسیب های و آفت های مهدی باوری است و یکی از آسیب ها برداشت ایستا و انفعالی از انتظار است.

صلواتی به سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و امامت حضرت مهدی(عج) اشاره و خواستار حضور مردم در مراسمات برگزاری به این مناسبت شد.

وی به حضور مقام معظم رهبری در جمع زلزله زدگان غرب اشاره و تاکید کرد: آنچه مرهمی بر زخم زلزله زدگان بود سفر مقام معظم رهبری امام خامنه ای بود و سخنان رهبری و ورود امام المسلمین مرهم زخم ها و تسکین بخش آلام مردم آسیب دیده بود و از مردم به دلیل کمک های متعدد و امیدوار خود به خصوص مردم منطقه چاروسا تقدیر و تشکر می کنم.

امام جمعه قلعه رئیسی به بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا اشاره و یادآور شد: امروز عده ای در کشور تلاش می کنند دفتر اتحادیه اروپا را در کشور بازگشایی کنند و وقتی سفارتخانه‌های کشورهای اروپایی در کشور است دیگر این دفتر به دنبال چیست و این هم بر اثر همان برنامه نکبت بار برجام است و از آثار وجودی همان نوزاد است و آنها به دنبال نفوذ هستند و به دنبال تطهیر سران فتنه و سکولارها هستند و این دام است امیدوارم دولتمردان در این دام که به دنبال محقق شدن اهداف آمریکا هستند قرار نگیرند.

صلواتی به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اشاره و تاکید کرد: مردمی ترین و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت جهان بسیج است و بسیج برای جوانان شورآفرین و برای دوستان امید آفرین است و رمز پایداری و ماندگاری ما بسیج است و بسیج یک نهاد نظامی نیست بلکه عرصه جهاد است و بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور برای همه میدان ها است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی به برکت تفکر بسیجی و عمل و حرکت بسیجی شکست ناپذیر است بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست، سیاسی کاری نیست، جناحی نیست بسیج مجاهد است و عمیقا متدین و متعبد و متحجر نیست بسیج با بصیرت است هرکس به بسیج بی احترامی کند خائن است بسیج خارچشم دشمنان است و تا روحیه بسیجی بر این کشور طنین انداز است هیچگونه آسیبی متوجه این نظام و انقلاب کشور و امت نمی شود.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه اگر مسوولان از بسیج غافل شوند در آتش دوزخ الهی خواهند سوخت و دفاع مقدس نخستین آزمون برای بسیج بود خاطرنشان کرد: امروز ما هر جا معضل داریم بخاطر این است که از تفکر بسیجی دور هستیم و در هم همین منطقه ما چون بعضی از مسوولان از تفکر بسیج فاصله دارند و به جای اخلاص و کار برای خدا به فکر اربابان سیاسی خودشان هستند و به جای خدمت به مردم و فداکاری و ایثار برای مردم به دنبال محکم کردن صندلیشان هستند و به جای تقویت ولایت باوری به دنبال ولایت زدایی هستند و هرکس که در خط ولایت است او را محروم می کنند و حاشیه سازی برایش می کنند.

صلواتی ادامه داد: امروز راه نجات این منطقه این است که مدیرانی با تفکر بسیجی و ولایی در راس امورات قرار بگیرند و مردم این مساله را مطالبه خویش از مسوولان قرار دهنداگر تفکر بسیجی در منطقه‌ای حاکم باشد دیگر حق خوری و تضیح حق دیگران اتفاق نمی‌افتد و دیگر ظلم نمی‌شود و لذا هم بایستی تلاش کنیم هم بسیجی باشیم و از بسیجیان حمایت کنیم و خواهان مدیرانی بسیجی در منطقه باشیم.

وی در ادامه به نابودی داعش در منطقه اشاره و عنوان کرد: فتنه داعش خطرناک وحشت زا شبیه فتنه های زمان مولا علی(ع) که فرصت حلاوت درک حقیقی اسلام ناب را از مسلمانان گرفت سلب نمود و دو کشور بسیار مهم عالم اسلام یعنی عراق و سوریه را دچار بحران کرد و شهرها را با خاک یکسان نمود و زیرساخت ها را تخریب کرد و سرکودکان را جلو پدر و مادر می بریدند و تمام این خیانت ها با طراحی آمریکائیها و مدیریت آمریکا اجرا می شد.

صلواتی تبیین کرد: لطف و عنایت خدای متعال، عنایات اهل بیت عصمت و طهارت، رهبری خردمندانه و هدایت های حکیمانه امام المسلمین و آیت الله سیستانی و نقش سید حسن نصرالله و مدیریت فداکارانه و جهاد گونه سرلشکر سلیمانی، سپاه قدس، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، حشد الشعبی عراق، ارتش سوریه و خون پاک و مقدس شهدای مدافع حرم باعث شکست این فتنه عمیق بود.

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: این پیروزی خنجری بر قلب کاخ سفید بود و خسارت ها و خیانت های این فتنه قابل احصاء نیست ولی یک پیام دارد پایانداعش مقدمه نابودی اسرائیل خواهد بود تمام عرب و جبهه استکبار به دنبال سقوط دمشق و عراق بودند اما در این میان نایب امام زمان با بسیجیانش در محور مقاومت تمام دنیال کفر و استکبار را تسلیم کرد و این یک نوید را به ما می دهد و به لطف خدا همین ارتش سوریه، همین حزب الله لبنان، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، انصارالله یمن، حماس فلسطین و همین بسیجیان سپاه ایران در کمتر از ۲۵ سال آینده طومار رژیم کودک کش اسرائیل را در هم می پیچیند و برای همیشه در زباله دان تاریخ دفن خواهند کرد.

وی در پایان از حضور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیران کل که به منطقه آمدند و مصوباتی را خواستار پیگیری شدند تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم این مصوبات را اجرایی کنند.

***
امام جمعه دیشموک گفت: حضور رهبر معظم انقلاب به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه درسی برای مسؤولان است.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند  در خطبه‌های نماز جمعه این شهرضمن دعوت از خود و همه نمازگزاران روز جمعه را به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا یعنی انجام معروفات و ترک محرمات است و یکی از معروف‌ها حضور در نماز جمعه است.

وی در ادامه گفت: پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) می‌فرماید کسی که در نماز جمعه شرکت می‌کند اعمال عبادی خودش را از سر می‌گیرد و در پرونده عمل او گناهی دیگر نمی‌ماند.

راوند گفت: گناهان افراد به خاطر حضور در نماز جمعه عبادی سیاسی بخشیده می‌شوند و اگر مردم در نماز جمعه شرکت کنند علاوه بر ثواب مورد رحمت و عفو خداوند می‌شوند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به هفته بسیج  و تقدیر و تشکر از فرمانده حوزه بسیج دیشموک و بسیجیان عنوان کرد: حوزه فعالیت بسیجیان و فرمانده حوزه بسیج دیشموک در این منطقه که همراه با برگزاری یادواره‌های شهدا و فعالیت‌های فرهنگی بود جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اذعان کرد: فرمانده بسیج و بسیجیانی که همیشه در صحنه هستند به همت حضرت امام در سال ۵۸ برای مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی شرق و غرب، این نهاد مقدس بسیج تشکیل شد.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک با اشاره به رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان و فرماندهان و آحاد نهادهای بسیج عنوان کرد: توان و نیروی عظیم بسیج مردمی که ابرقدرت‌ها را به زانو درآورد و باعث پیروزی اسلام در برابر نقشه‌های دشمنان شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی مسلمانان بر داعش  به همت بسیجیانی است که در همه صحنه‌ها حضور دارند و تشکیل بسیج در نقاط‌های دیگر جهان برگرفته از بسیج ایران اسلامی است.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از تقوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه به خاطر پاسخگویی به مطالبات مردم و ارائه گزارش کشاورزی در منطقه دیشموک عنوان کرد: خیلی خوب است که بقیه مدیران همانند این مسؤول نسبت به خواسته و مطالبات مردم منطقه دیشموک گزارش عملکرد خود را به مردم بیان کنند.

وی به روز ۸ ریبع‌الاول شهادت امام حسن عسکری با  اشاره به خصوصیات بارز این امام همام عنوان کرد:  امام حسن عسکری چون در منطقه عسکریه حضور پیدا کرد و سکنی گزید به نام عسکری نامیده شد.

راوند به نامه سردار قاسم سلیمانی به رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی در نامه خود به رهبر پیروزی بر داعش را به رهبر تبریک گفت.

وی تشریح کرد: رهبر معظم انقلاب با تبریک این پیروزی به سردار قاسم سلیمانی فرمودند قطع شجره  خبیثه به دست شما بندگان صالح در سوریه و عراق جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه دیشموک گفت: پیروزی مسلمانان بر داعش نشان دهنده و افتخار آفرینی  فرمایشات رهبر در خارج از کشور  است.

وی به سفر رهبر معظم انقلاب به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه  داشت و گفت: حضور رهبر معظم انقلاب به منطقه زلزله‌زده کرمانشان بدون محافظ نشان دهنده بزرگ‌منشی رهبر انقلاب است که با حضور خود در منطقه زلزله‌زده کرمانشان و دیدار چهره به چهره که از نزدیک مشکلات مردم را پیگیری کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در بین مردم باعث می‌شود که مردم بهتر با مشکلات فائق گردند و دلداری می‌شوند و حضور رهبر معظم انقلاب به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه درسی برای مسؤولان باشد.

وی متذکر شد: با توجه به بارندگی در این مناطق از کمک کردن به مناطق زلزله زده دریغ نکنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت