پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 آذر 1396 ساعت 21:09:: شناسه خبر: 27259

آرایش جدید قدرت درمنطقه/حاج‌قاسم‌های بیشتری می خواهیم

هفته گذشته ابوکمال، آخرین پایگاه تکفیری‌ها، به دست نیروهای مقاومت آزاد شد. با این پیروزی عملا مبارزه با این گروهک تروریستی وارد مرحله جدیدی شد.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه و بویراحمدی مردم تهران درر سرمقاله روزنامه ابتکار از مجاهدت های سردارقاسم سلیمانی تمجیدکرده است.

متن این یادداشت درزیر می اید:

آرایش جدید قدرت درمنطقه

هفته گذشته ابوکمال، آخرین پایگاه تکفیری‌ها، به دست نیروهای مقاومت آزاد شد. با این پیروزی عملا مبارزه با این گروهک تروریستی وارد مرحله جدیدی شد.
از حالا به بعد داعش دیگر سرزمین رسمی ندارد اما، ممکن است هر آن در جایی به صورت پارتیزانی بروید و لذا تا خشک شدن نهایی این شجره خبیثه نباید از آنان غافل شد. البته که پایان کار داعش نه پایان تکفیری گری و افراط گرایی و نه پایان تروریسم و خشونت است. مبارزه با افراط، ترور و خشونت، عزم بیشتر و دست های بلندتری می‌خواهد. در واقع دستان پرتوان حاج قاسم، کمر داعش را شکست اما برای شکستن کمر افراط و تکفیر، حاج‌قاسم‌های بیشتری می خواهیم.
از طرف دیگر با این پیروزی مناسبات قدرت در خاورمیانه آرایش جدیدی خواهد گرفت و بی تردید توزین قدرت دچار تحول خواهد شد. نقش ایران در مبارزه با تروریسم
برجسته تر خواهد شد و بازگشت آرامش به منطقه در گرو همکاری با ایران می‌شود.
این پیروزی از عمق نفوذ ایران در منطقه حکایت کرد و نشان داد ایران بازیگر مهم و تاثیرگذاری در خاورمیانه است. بعد از این، جایگاه ایران در منطقه ارتقا خواهد یافت و دست ایران در تحولات گشوده تر خواهد شد.
همه می دانند که داعش نه تنها برای ایران، عراق و سوریه بلکه برای همه دنیا تهدید به حساب می آمد. هیچ شخص و هیچ کشوری از دست داعش در امان نبود. حتی حامیان و بانیان آنان چندان امنیت نداشتند. این البته از خصلت های تروریسم است که دست آخر، دستِ پدران خود را هم می گزد! بنابراین انهدام داعش، خدمتی به کل بشریت بود. در واقع سرداران ایرانی و در راس آنان سردار سلیمانی با این کار نه تنها در قامت مدافعان حرم، بلکه در قامت مدافع حریم انسانیت هم ظاهر شدند. ایشان هم در دفاع از حریم اهل بیت خوش درخشیدند و هم پرده‌دارِ حریمِ امنیتِ آدمیانِ عصر شدند. از همین رو دنیا وامدار ایران و ایران مدیون حاج قاسم است. در محضر همه‌ شهیدانِ مدافعِ حرمِ اهل‌بیت و حریمِ امنیت، سر تعظیم فرود می‌آوریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت