پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آذر 1396 ساعت 07:09:: شناسه خبر: 27538

آئین تودیع و معارفه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود+جزییات

پژمان نیک اقبالی معاون سابق عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد زمان برگزاری این آئین را تائید و گفت که مکان برگزاری آن نامشخص است.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

زمان آئین تودیع و معارفه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشخص شده است.
به گزارش صدای جنوب،زمان اعلام شده به معاون کنونی عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شنبه هفته آینده روز یازدهم آذرماه خواهد بود.
مکان برگزاری این آئین مشخص نشده اما احتمالا این تغییرات در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گیرد.
 پژمان نیک اقبالی  معاون سابق عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد زمان برگزاری این آئین را تائید و گفت که مکان برگزاری آن نامشخص است.
وزیر کشور در حکمی، مهندس عزیز فیلی  را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویر احمد منصوب کرد.
 عزیز فیلی در حوزه عمرانی در استان های ایلام و چهارمحال بختیاری فعالیت داشته و همچنین مسوولیت وزارتخانه ای در سازمان حمل و نقل و راهداری نیز در کارنامه کاری خود دارد.
فیلی دارای مدرک لیسانس مهندسی عمران است و سابقه فعالیت به عنوان مجری طرح بهسازی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور و مدیرکل نگهداری راه و ابنیه کشور ، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام، معاونت عمرانی استاندار ایلام، معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری و استان مرکزی را نیز در کارنامه خود دارد.
نیک اقبالی معاون سابق عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه ۱۳۹۲ ( چهار سال و ۳ ماه پیش) در این مسوولیت منصوب شد.

برپایه همین  گزارش، با توجه به عملکرد قابل قبول نیک اقبالی بر اساس شنیدها احتمال حضور وی در فرمانداری دنا یا با توجه به نزدیکی غلام محمد زارعی با محمد علی نجفی شهردار تهران احتمال حضور نیک اقبالی در یکی از نواحی شهرداری تهران وجود دارد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت