پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آذر 1396 ساعت 10:09:: شناسه خبر: 27869

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در همایش تجلیل از سفیران فرهنگی و تبلیغی:

اعتبارات بدون تبعیض در استان توزیع می شود/دغدغه های فرهنگی از اولویت های مسیولان است

استاندارکهگیلویه وبویراحمد گفت:انقلاب ما، انقلاب فرهنگی است و باید دغدغه های فرهنگ از اولویت های ما باشد و این استان همانگونه که تنگنای اقتصادی دارد، تنگنای فرهنگی هم دارد.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در همایش تجلیل از سفیران فرهنگی و تبلیغی با تبریک هفته وحدت، دولت تدبیر و امید را دولت اعتدال خواند و تاکید کرد: شیوه و روش رئیس جمهور اعتدال، تدبیر وعقلانیت است و باید از هرگونه افراط و تفریط پرهیز کرد.

به گزارش صدای جنوب،علی محمد حمدی تصریح کرد: برای دستیابی به اهداف برنامه ریزی کرده ایم و برنامه های چشم انداز ۲۰ ساله، ششم توسعه، برش پنج ساله و آمایش را در پیش رو داریم.

استاندارابراز داشت: در بازدیدهای میدانی که در این مدت از پروژه ها و طرح ها و مشکلات مردم در مناطق مختلف استان داشتیم همه نیازمندی ها در حوزه های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و در نشست ها و جلساتی که در این خصوص برگزار شد، راهکارها مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید به اینکه، همه موظف به استفاده از تمام ظرفیت ها و توان خود برای تعهد و عهدی که با مردم بسته ایم می باشیم، تصریح کرد: آرامش فضا به مدیران کمک می کند تا با جدائی از جدال های سیاسی از شرایط و گردنه های سخت کنونی عبور کرد.

وی بیان کرد: در خصوص مشکلات استان نشست هائی که در تهران با دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، برخی از وزرا و تعدادی از شرکت ها و بنیادهای اقتصادی داشتیم، نسبت به پیگیری و رفع مشکلات استان در حوزه های مختلف اقدامات لازم به عمل آمد.

استاندار با بیان اینکه، روحانیت افسران معنوی هستند و باید مشکلات مردم و دغدغه های آنها از سوی روحانیون مطرح گردد، افزود: جهت تقویت و حفظ نظام باید عملکرد و خدمات انجام شده نیز انعکاس داده شود.

وی با اشاره به اینکه، حق نداریم به خاطر نگاه حزبی، گروهی، قومی و قبیله ای مردم را از نظام مایوس کنیم، ابراز داشت: باید با تمام توان در خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.

احمدی تصریح کرد: پروژه های مهم استان شناسائی شدند و بیش از یکهزار و ۳۰۰ پروژه در استان و کشور تعریف شده و این پروژه ها نیازمند منابع مالی هستند، تصریح کرد: دنبال اولویت بندی آنها هستیم که به لحاظ اشتغال و تولید از مطالبات مهم مردم هستند.

استاندار ادامه داد: با رایزنی درمرکز کشور و بودجه ریزی و تزریق تسهیلات و تامین اعتبارات دنبال به سرانجام رساندن پروژه های مهم استان هستیم و براساس شاخص و بدون تبعیض اعتبارات توزیع می شود.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: انقلاب ما، انقلاب فرهنگی است و باید دغدغه های فرهنگ از اولویت های ما باشد و این استان همانگونه که تنگنای اقتصادی دارد، تنگنای فرهنگی هم دارد.

استاندار بیان کرد: ساماندهی مصلی ها، مساجد و خانه های عالم در دستورکار استان قرار گرفته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت