پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آذر 1396 ساعت 11:09:: شناسه خبر: 28555

مخالفت استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بنگاه داری آموزش وپرورش

استاندار در خصوص تجاری سازی ۱۲۰متر از اردوگاه آموزش و پرورش استان در آبشار یاسوج تاکید کرد: در خصوص طرح تجاری‌سازی بخشی از اردوگاه آبشار یاسوج مخالف هستم .

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با طرح تجاری‌سازی بخشی از اردوگاه آبشار یاسوج مخالف هستم.

به گزارش صدای جنوب؛ علی محمد احمدی یکشنبه، ۲۶ آذرماه در نشست شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه، وظیفه آموزش و پرورش تربیت انسان توسعه ای است، افزود: نباید محدودیت های آموزش و پرورش را با محدودیت های سایر دستگاههای اجرایی مقایسه کرد .

وی با بیان اینکه، رفع مشکلات آموزش و پرورش از اولویت های دولت دوزادهم است، بیان کرد: تلاش می کنیم، بودجه آموزش و پرورش در سال ۹۷نسبت به سال های گذشته افزایش محسوسی داشته باشد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وظیفه ذاتی آموزش و پرورش تربیت انسان توسعه ای است و دولت براساس قانون اساسی باید منابع لازم برای پیشبرد اهداف آموزشی را در اختیار داشته باشد تا وظیفه برون سپاری به آموزش و پرورش را در این خصوص انجام دهد .

احمدی در خصوص واگذاری مجتمع آموزش و پرورش واقع در آبشار به شهرداری، تصریح کرد: هر کدام از دستگاه هایی که در نزدیکی آبشار مجتمع دارند آن را به شهرداری واگذار کنند و به ازای آن را از شهرداری دریافت کنند.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای طرح جامع آبشار یاسوج، ادامه داد: یک کارگروه تخصصی با حضور معاون عمرانی استاندار و شهردار یاسوج تشکیل شده و پس از بررسی کارشناسی خروجی این بازدیدها به صورت عملیاتی در استان اجرایی می شود .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، زمین های کنار جاده آبشار یاسوج جز عرصه های ملی است، عنوان کرد: باید در این محدوده مکان ها و مجتمع های تفریحی برای گردشگران و مردم ایجاد کرد .

احمدی در خصوص تجاری سازی ۱۲۰متر از اردوگاه آموزش و پرورش استان در آبشار یاسوج تاکید کرد: در خصوص طرح تجاری‌سازی بخشی از اردوگاه آبشار یاسوج مخالف هستم .

وی همچنین بیان کرد: یکی از آفت های جامعه ما اینست که بانک ها به سمت بنگاه داری گرایش پیدا کرده اند و تامین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی نیز این رویه را در پیش گرفته اند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اینکه بهداشت و درمان به سمت کارهای تجاری و بنگاه داری پیش برود اصلا اقدام خوشایندی نیست و با اصالت این نهاد در تضاد است .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت