پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آذر 1396 ساعت 16:09:: شناسه خبر: 28583

نماینده مردم بهبهان درمجلس شورای اسلامی:

پیشنهاد افزایش ۶۰ درصدی قیمت بنزین توسط دولت در لایحه سال۹۷ / مجلس تنها باافزایش ۲۰ درصدی موافقت می کند

نماینده مردم بهبهان‌درمجلس شورای اسلامی ضمن مخالفت باافزایش۶۰ درصدی قیمت بنزین گفت: مجلس تنهاباافزایش ۲۰ درصدی قیمت بنزین موافقت می نماید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حبیب الله کشت زر نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت بنزین، گفت: دولت درصدد است که قیمت بنزین را ۶۰ درصد افزایش دهد که قطعا مجلس با این افزایش ۶۰ درصدی مخالف است و اگر موافقت کند حداکثر با افزایش ۲۰ درصدی موافقت می کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مردم از لحاظ اقتصادی در فشار هستند، افزود: درصد افزایش قیمت بنزین باید معقول و متناسب با درآمد مردم باشد، در حالی که در  بودجه سال ۹۷ همه اقلام اساسی گران می شود.

افزایش قیمت بنزین خط قرمز مجلس است

کشت زر  ادامه داد:زمانی که دولت یارانه ها را هدفمند کرد مقرر شد که درآمد حاصل از افزایش قیمت حامل های انرژی برای توسعه زیرساخت ها و کمک به محرومان مصرف شود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداده است، لذا نمایندگان به این افزایش قیمت در کالاها و بخش های مختلف رای نمی دهند و افزایش قیمت بنزین خط قرمز مجلس است.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:متناسب با افزایش چند برابری قیمت ها در سال های گذشته خدماتی به مردم ارائه نشده است، بر همین اساس بخش هایی از بودجه در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس تغییر یافته و اصلاح می شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شناور بودن قیمت بنزین در فوب خلیج فارس، یادآور شد: قیمت بنزین در کشورهای همسایه بین کشورهای نفتی و غیرنفتی متفاوت است و درکشوری همانند ترکیه بالای ۲ هزار تومان است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت