پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 دی 1396 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 29059

حکم ۳۱۴شلاق برای ۳متهم در دهدشت اجراشد+تصویر

مدیر اجرایی احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگاران، به تشریح اتهامات متهمین پرداخت و اظهار داشت: متهم ردیف اول اتهاماتی از قبیل عمل منافی عفت( مادون زنا)، ورود به عنف منزل مسکونی، حبس غیرقانونی، سرقت و چهار اتهام دیگر مرتکب شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز حکم شلاق ۳ متهم درمیدان اصلی شهردهدشت وبا تجمع گسترده مردم به اجرا درآمد.

به گزارش صدای جنوب،مدیر اجرایی احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگاران، به تشریح اتهامات متهمین پرداخت و اظهار داشت: متهم ردیف اول اتهاماتی از قبیل عمل منافی عفت( مادون زنا)، ورود به عنف منزل مسکونی، حبس غیرقانونی، سرقت و چهار اتهام دیگر مرتکب شده است.

ضرغام عزیزی، با بیان اینکه این متهم به ۱۴۰ ضربه شلاق محکوم شد، گفت: هفت سال حبس تعزیری و دوسال تبعیدی در بندر خاش برای این متهم صادر شده است.

وی اتهامات متهم ردیف دوم را اخلال در نظم عمومی شهر دهدشت از طریق درگیری، جنجال، هیاهو و چهار اتهام دیگر عنوان و تصریح کرد: دو سال نیم حبس تعزیری در دهدشت و یک سال تبعیدی در شهر برازجان برای این متهم صادر شده است.

 

عزیزی خاطر نشان کرد: این متهم به ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم شد.

وی افزود: متهم ردیف سوم به اتهامات مشارکت در سرقت‌های متعدد شبانه احشام به تحمل سه سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت