پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 خرداد 1395 ساعت 22:03:: شناسه خبر: 2911

درنشست پیمانکاران باسردارهاشمی مطرح شد;

عملیات اجرایی پروژه های راهسازی شهرستان کهگیلویه سرعت می گیرند

نشست پیمانکاران راهسازی شهرستان کهگیلویه باحضورعلی پوزش فرماندار وعدل هاشمی‌پورنماینده مردم درمجلس شورای اسلامی،فدایی مدیرکل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزارشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست پیمانکاران راهسازی شهرستان کهگیلویه باحضورعلی پوزش فرماندار وعدل هاشمی‌پورنماینده مردم درمجلس شورای اسلامی،فدایی مدیرکل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزارشد.

علی پوزش ضمن تقدیراز حاضرین گفت:امیدواریم نتایج این نشست به حل مشکلات موجوددرحوزه راه سازی کمک کند.

پوزش افزود: اگر پروژه های موجوددرحوزه راه سازی به بهره برداری برسد این شهرستان ازبن بست خارج شده  وباعث شکوفایی ورشد وتوسعه منطقه می شود.

سردارهاشمی پور نیزدراین نشست گفت:  جلساتی که با حضور مسؤولان ونمایندگان برگزار می‌شود باید خروجی لازم را داشته باشد

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جلسات باید ماهیانه برگزار شود تا بتوانیم کنترل بیشتر و بهتری بر روی پروژه‌ها داشته باشیم و وضعیت پیشرفت پروژه‌ها نیز مشخص شود.

وی به لزوم نشست باسایرمدیران استانی گفت :مدیران استانی بایددرجریان عمق محرومیت هاقرارگیرندوانهارابه مقامات بالاترانتقال دهند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: همه مشکلاتی که در استان ما وجود دارد به دولت‌ها ربطی ندارد بلکه بسیاری از مشکلات به خود ما و رفتارهایمان برمی‌گردد.

هاشمی‌پور تصریح کرد: باید در برخی از رفتارها تجدید نظر کرد و به آن چه که در کارها و پروژه‌ها متعهد می‌شویم عمل کنیم تا مشکلات مردم برطرف شود.

وی از وجدان کاری به عنوان مهم‌ترین مقوله برای موفقیت در کارها یاد کرد و گفت: باید وجدان کاری را سرلوحه برنامه‌ها و کارها قرار دهیم و آن چه را که تعهد کرده‌ایم به درستی انجام دهیم تا کارها بر زمین نماند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کهگیلویه در حال حاضر با همه مشکلاتی که دارد به کار نیاز دارد نه به آدم‌های سیاسی، افزود: باید به کمک همدیگر چراغ راهسازی را در کهگیلویه روشن کنیم.

وی با اشاره به این که مجلس کنونی مجلس کار است و نمایندگان بر اشتغال تأکید فراوان دارند، افزود: در این مجلس عزم همه بر کار و کمک به اشتغال است که در این چند روز گذشته از مجلس نمایندگان با جدیت این موضوع را پیگیری کرده‌اند.

وی گفت دست رودست گذاشتن وبهانه اوردن واینکه بودجه نیست و وضع دولت خرابه ، دیگرخریداری ندارد ومدیران بایدباتمام توان کاستی ها راجبران کنند.

وی باتشکرازپیمانکارانی که دربدترین شرایط پروژه هارارها نکرده اند ادامه داد پیمانکار بایدطبق توان وقرارداد پیش رود و گفتن سخنانی که شعاری بیش نیستند فقط سطح توقع مردم بالامی رود.

وی ابرازامیدواری کرد بزودی درنشستی مشترک بااخوندی وزیرراه وشهرسازی ،خادمی استاندارکهگیلویه وبویراحمد،فدایی مدیرکل راه شهرسازی مشکلات رابررسی نمایند.

مدیرکل راه وشهرسازی شهرستان کهگیلویه:مهم ترین مشکل درحوزه راهسازی کمبودنقدینگی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیزدراین نشست  گفت: مبلغ اعتبارات پروژه ها در شهرستان کهگیلویه ۶۰ میلیارد تومان است.

حسن فدایی افزود:درجریان تمامی مشکلات پیمانکاران هستم وانهارادرک میکنم و باوزیردراین زمینه نیزصحبت کرده ام.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حوزه راهسازی مهم‌ترین حوزه در زمینه پروژه‌های عمرانی در سطح استان و شهرستان کهگیلویه است، اظهار کرد: محور توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد راهسازی برای خروج از بن‌بست است.

فدایی بیان کرد: در شهرستان کهگیلویه نیز همانند سایر نقاط استان چندین پروژه راهسازی در دستور کار است که جمعا تعداد آن‌ها ۳۰ پروژه می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: مبلغ اعتبارات این تعداد پروژه در شهرستان کهگیلویه ۶۰ میلیارد تومان است وبامصوباتی که داشتیم پیمانکاران درپروژ های مختلف به فعالیت ادامه خواهندداد وباکارجهادگونه خود پروژه ها ابه پابان میبرند.

این مسؤول افزود: پروژه‌هایی که دارای اولویت هستند در این شهرستان در دست بررسی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تعداد ۳ پروژه ورودی‌های شهر دهدشت اشاره کرد.

فدایی مهم‌ترین مشکل را کمبود نقدینگی دانست و گفت: کارهایی که تاکنون انجام شده چندین برابر تخصیص‌ها بوده و نشان‌دهنده عزم راه و شهرسازی استان برای تکمیل پروژه‌های راهسازی در استان و در شهرستان کهگیلویه بزرگ است.

وی تصریح کرد: اعتبارات با تخصیص‌ها هماهنگی ندارد اما این موجب نشده که کارها را انجام ندهیم و دست روی دست بگذاریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با تقدیر از پی‌گیری‌های عدل هاشمی‌پور وسایرنمایندگان استان در مجلس ،خواستار تعامل بیشتر برای رفع مشکلات حوزه راهسازی در منطقه کهگیلویه شد

به.گزارش صدای جنوب دراین نشست تمامی پروژه ها بررسی گردید و تصمیمات خوبی درزمینه های  اجرایی وتکمیل سریعتر انهاگرفته شد..

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت