پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 دی 1396 ساعت 16:10:: شناسه خبر: 29517

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خبرداد:

دستگیری یکی از عوامل سرقت مسلحانه طلاجات شهرستان باشت در دهدشت

سرهنگ جهان دیماز گفت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۱ شهر دهدشت حین گشت زنی در میدان مرکزی این شهر ، فردی که در تاریخ یکم مرداد ماه امسال به همراه چند نفر دیگر از همدستانش در یکی از راههای فرعی شهرستان باشت ، اقدام به سرقت ۷۰۷ گرم طلا بصورت مسلحانه کرده بودند را دستگیر کردند .

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یکی از عوامل معاونت در سرقت مسلحانه طلاجات در شهرستان باشت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش صدای جنوب ؛سرهنگ جهان دیماز درباره جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۱ شهر دهدشت حین گشت زنی در میدان مرکزی این شهر ، فردی که در تاریخ یکم مرداد ماه امسال به همراه چند نفر دیگر از همدستانش در یکی از راههای فرعی شهرستان باشت ، اقدام به سرقت ۷۰۷ گرم طلا بصورت مسلحانه کرده بودند را دستگیر کردند .
وی افزود : با توجه به اینکه این متهم از آن زمان تا کنون متواری و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بوده است خاطر نشان کرد : وی به صراحت به معاونت در سرقت مسلحانه طلا در شهرستان باشت اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده ، متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با اقتدار با هر گونه ناامنی برخورد قاطع می کند به شهروندان توصیه کرد: از حمل و نگهداری اشیاء قیمتی و وجه نقد به مقدار زیاد و تردد در خارج از شهر در ساعات پایانی روز خودداری نمایند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسائی و دستگیر متخلفان و مجرمان اقدام شود .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت