پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 دی 1396 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 29684

شهردارسرفاریاب دربازدیدازپروژه های عمرانی مطرح کرد:

شناسائی نقاط محروم شهرسرفاریاب و تلاش در رفع آنها از مهمترین برنامه های شهرداری است

سیدحسین بامزرشهردارسرفاریاب از پروژه های عمرانی بازگشایی ورودی وخروجی شهر ،زمین احداث پارک ،کانال هدایت سیلاب ،خاکبرداری ،جدول گذاری و زیرسازی خیابانها بازدید کردند .

پایگاه خبری صدای جنوب:

شهردارسرفاریاب از پروژه های عمرانی بازگشایی ورودی وخروجی شهر ،زمین احداث پارک ،کانال هدایت سیلاب ،خاکبرداری ،جدول گذاری و زیرسازی خیابانها بازدید کردند .

به گزارش صدای جنوب؛سید حسین بامزر  در این بازدید با اعلام اینکه ما هیچ گونه پنهان کاری در مجموعه شهرداری نداشته و همواره باتعهدوقولی که داده ایم سعی در شفاف سازی داریم گفت: باید شهروندان از شهرداری مطالبات خود را بخواهند و آن را دریافت کنند .

بامزر اظهارکرد :همواره نظر موافقان و مخالفان خود در انجام پروژه ها را با جان و دل می خریم و ازآنها به خوبی استقبال می کنیم

وی ادامه داد:سعی داریم خدمات شهرداری را در تمامی نقاط شهر پخش نمائیم تا شهروندان بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به محل بازی و استراحت برسند .

بامزر در بازدید از مراحل آماده سازی پارک با اعلام اینکه شهرسرفاریاب از لحاظ محل بازی و بوستان در فقر می باشد گفت:شناسائی نقاط محروم شهر و سعی در رفع مشکلات آنها از مهمترین برنامه های ما در شهرداری می باشد .

وی افزود: بازگشایی ورودی وخروجی جدول گذاری ،،زیر سازی واسفالت،ایجاد فضای سبز و احداث پارک  از مهمترین اقدامات ما در این شهرخواهد بود .

وی  افزود:هدف ما ایجاد فضای مناسب برای استفاده تمامی سنین از مجموعه بوستانها و امکانات سطح شهر می باشد و در این راستا خواسته های کودکان ،نوجوانان ،جوانان و سالمندان را در نظر گرفته ایم .

شهردار سرفاریاب دربازدیدازپروژهای اماده آسفالت وزیرسازی گفت:درصورت اماده شدن زیزسازی  کوچه وخابانهابلافاصله اقدام به اسفالت خواهیم کرد وبا تکیه بر دانش و توان خود و با استفاده از ظرفیتهای موجود طرح هائی را به انجام خواهیم رساند که شرمنده شهروندان نشویم.

وی با اعلام اینکه در بعضی از مواقع قضاوتهای شهروندان در خصوص فعالیتهای شهرداری درست می باشدگفت:ما در فعالیتهای شهرداری هیچ گاه سفارش کسی را نپذیرفته و به گونه ای عمل نموده ایم که خیر و صلاح شهروندان در آن باشد .

سیدحسین بامزردرادامه به کوهستانی بودن شهر اشاره کرد و افزود:سرفاریاب باتوجه به پستی وبلندی هایی که داردمامجبوریم هستیم در بعض از خیابانهاجهت اماده کردن خیابان برای زیرسازی دیوارکشی نماییم که هزینه های زیادی متحمل شده ایم .

بامزرادامه داد:بعضی از جداول نیازبه تعمیردارند که کاربرخی را انجام داده ایم وماباقی انشاءالله تاهفته اینده تکمیل خواهدشد.

شهردارسرفاریاب ضمن تقدیروتشکراز همه  مردم ومسیولان سرفاریاب ادامه داد:انتظاردارم مردم باصبروحوصله وهمکاری بیشترماراهمراهی و انچه لایق مردم هست درحدتوان انجام دهم وامیدواریم تادهه فجرکارهای خوبی را افتتاح  ویاکلنگ زنی کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت