پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 دی 1396 ساعت 00:10:: شناسه خبر: 30152

نماینده کهگیلویه بزرگ در نشست برنامه ریزی محرومیت زدایی شهرستان لنده:

طرح مطالعاتی معدن فسفات قیام به یکی از هلدینگ های بنیادمستضعفان واگذار شود

سردار هاشمی پور با قدردانی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت ؛با گذشت قریب به ۴۰ سال همچنان چهره فقر ، محرومیت و نارسایی بر سیمای لنده حکمفرماست.

پایگاه‌خبری صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه بزرگ در نشست برنامه ریزی محرومیت زدایی شهرستان لنده در حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور و رئیس بنیاد علوی گفت:رفع محرومیت در منطقه بخصوص شهرستان لنده نیازمند مدیریت جهادی و روحیه انقلابی است .
سردار هاشمی پور با قدردانی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت ؛با گذشت قریب به ۴۰ سال همچنان چهره فقر ، محرومیت و نارسایی بر سیمای لنده حکمفرماست .
رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی ضمن تشکر از حضور مجموعه بنیاد مستضعفان از ریاست بنیاد درخواست کرد در راستای توسعه ، رفع بیکاری و کمک به جوانان در ایجاد اشتغال ، یکی از هلدینگ های فعال زیر مجموعه بنیاد مستضعفان معدن فسفات قیام را بر عهده بگیرد چراکه این معدن ظرفیت و پتانسیل تحول عظیم در بحث اشتغال را دارد .
هاشمی پور خطاب به محمد سعیدی کیا گفت ؛بعنوان یک شهروند لنده ای سوال میکنم ، نقشه راه بنیاد برای محرومیت زدایی از شهرستان لنده چیست ؟

رئیس بنیاد مستضعفان نیز خطاب به هاشمی پور  گفت: نقشه راه ما خدمتگزاری به مردمی است که آمادگی و توانایی توسعه دارند اما فرصت کافی در اختیار نداشته اند و طرح مطالعاتی معدن فسفات قیام را به یکی از هلدینگ های بنیاد واگذار می کنیم .
سعیدی کیا  اظهار داشت ؛ از دو هفته آینده با حضور مشاور و انجام مقدمات لازم فعالیت خود را در شهرستان لنده آغاز خواهیم کرد .

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت