پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 بهمن 1396 ساعت 19:11:: شناسه خبر: 30700

درگیری هم استانی ها بعد از نشست با سیدحسن خمینی؛

دلیل ندارد هر جایی از جنگ،برنو ،غارت مردم استان سخن بگوییم

بعد از پایان مراسم یکی از اصلاح طلبان هم استانی در انتقاد به مباحث مطرح شده خطاب به تعدادی از هم استانی گفت : دلیل ندارد هر جایی می رویم از جنگ،برنو غارت مردم استان سخن بگوییم، مگر این تاریخ بجز دزدی و غارت چه اهمیتی دارد .

پایگاه خبری صدای جنوب:

فصلی نو نوشت:بر اساس گزارشات بدست آمده از نشست روز گذشته اصلاح طلبان استان با یادگار امام خمینی ، برخی از نفرات اعزام شده به تهران بصورت فیزیکی با هم درگیر شذنذ.

شاهدان عینی گفتند : به هنگام اجرای برنامه حسین روحانی مجری کهگیلویه و بویراحمدی در این نشست به بیان دلاوری های مردم استان پرداحت .

روحانی پشت تریبون به نوه امام حمینی می گوید : ما تنها استانی هستیم که نه بخاطر جمعیت ،وسعت و اقتصاد استان تبدیل به استان شدیم ،بلکه دلاوری ها و  رشادت های مردم ،طاغوتیان را مجبور کرد تا یک دهستان را تبدیل به استان کنند .

وی در ادامه به نوشته های مرحوم بهمن بیگی در ارتباط با مردم استان اشاره کرد و در ادامه این دوجمله را از کتاب این نویسنده برای سید حسین خمینی قرائت کرد.: بویراحمد پای در رکاب گذاشت ودست از روی ماشه بر نداشت تا دهستانی را استان کند، بویراحمد هر آنگاه که کلام حقش را نشنیدند با صدای رسای گلوله سخن گفت .

بر اساس این گزارش بعد از پایان مراسم یکی از اصلاح طلبان هم استانی در انتقاد به مباحث مطرح شده خطاب به تعدادی از هم استانی گفت : دلیل ندارد هر جایی می رویم از جنگ،برنو  غارت مردم استان سخن بگوییم،  مگر این تاریخ بجز دزدی و غارت چه اهمیتی دارد .

این اصلاح طلب هم استانی در ادامه بیان می کند: این تاریخ دزدی و جنگ با برنو را چر ا هر جایی عنوان می کنید و با آبروی استان بازی می کنید،سال قبل هم در جریان تغییر نام استان همین صحبت ها را کردید که آقای تاجگردون جواب دندان شکنی به شما داد .

شاهدان عینی عنوان کردند : بهنگام صحبت این هم استانی حمید طاهری به وی حمله ور شده است و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد که پس از طاهری چند نفر دیگر وی را کتک زدند.

یاداوری می شود این اتفاق در حرم مطهر امام رخ داده بود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت