پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 بهمن 1396 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 30869

تشریح برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بهبهان‌

برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی توسط فرماندار شهرستان‌بهبهان تشریح شد.

به گزارش صدای جنوب  به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهبهان علی مظفری فرماندار شهرستان برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان را اعلام نمود.

علی مظفری ضمن تسلیت شهادت بی بی دو عالم ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: برنامه های خوب و بسیار مناسبی در سطح شهرستان برنامه ریزی شده است تا برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات دولت تدبیر و امید به همه اقشار بویژه جوانان معرفی گردد.

مظفری صاحب اصلی برنامه ها را مردم دانست و خواستار مشارکت و حضور گسترده مردم در همه مراسمات شد.

وی دهه فجر را فرصتی برای آموزش نسل جدید و یادآور آرمان های انقلاب اسلامی و تکریم و گرامی داشت مجاهدت های کسانی عنوان کرد که در راه پیروزی انقلاب اسلامی از جان و مال خود گذشتند.

فرماندار با بیان اینکه در شهرستان بهبهان کمیته های اصلی و فرعی ستاد گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر در مرکز شهرستان و بخش های مرکزی، تشان و زیدون به منظور هماهنگی برنامه ها و مراسمات این ایام تشکیل شده است، عنوان نمود: تعداد پروژه های عمرانی قابل افتتاح در شهرستان۶۴ مورد می باشد که ۱۳ مورد از این پروژه ها در شهر بهبهان و ۲۲ مورد بخش مرکزی و ۱۲ مورد بخش زیدون و ۱۷ مورد در بخش تشان می باشد که مجموع اعتبارات آن ۱۲۱۱۴۱۳۹۰۳۹۷۹ ریال می باشد و تعداد ۶ پروژه عمرانی در شهر بهبهان جهت کلنگ زنی برنامه ریزی شده است که مجموع اعتبارات آن ۱۰۹۸۷۵۵۵۵۱۰۶ ریل می باشد.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان بهبهان افزود : گلباران تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) ، گلباران گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، برگزاری مراسمات مختلف فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه، برگزاری مسابقات ورزشی ، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری همایش ها ، جشنواره ها، برگزاری جشن های انقلاب در شهرها و روستاها ، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم روستایی و چهار شهر جهت معاینات اولیه و سرپایی و… از جمله مهمترین برنامه های دهه مبارک فجر شهرستان بهبهان می باشد.

فرماندار شهرستان بهبهان در پایان اظهار داشت : در چند روز ابتدای دهه مبارک فجر باید برنامه ها جهت حفظ شان و حرمت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) متناسب با این ایام در نظر گرفته شود . و با عنایت به این موضوع برای روز پنجشنبه ۱۲/۱۱/۹۶ در ساعت ۳۳/۹ مصادف با ساعت ورود حضرت امام خمینی به میهن اسلامی مسولین و روسای ادارات شهرستان با امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه دیدار خواهند کرد سپس کلنگ کلینیک چهار طبقه درمانی امام حسن مجتبی (ع) در خیابان شهید پیروز جنب انتقال خون و درمانگاه شهید تابان در خیابان جنب فرمانداری در دو طبقه زده خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت