پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 بهمن 1396 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 31269

با مشارکت جمعیت هلال احمر لرستان، ایلام و خوزستان؛

مانورمنطقه ای تیم های درمانی BHCU،RDH ،جستجو و نجات در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

صبح امروز و با مشارکت تیم درمانی خوزستان مانورمنطقه ای تیم های درمانیBHCU و RDHو جستجو و نجات در منطقه جاورده شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مانورمنطقه ای تیم های درمانیBHCU و RDHو جستجو و نجات در منطقه جاورده شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان؛معاون بهداشت ، درمان‌ وتوانبخشی جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه برگزاری این‌مانور اظهار کرد:در دوره های قبلی در این مانور فقطBHCU ( تیم درمانی مراقبت پایه ) که شامل خدمات پزشکی، مامایی و پرستاری، کارشناس تغذیه، روانشناسی و بهداشت و محیط و داروی رایگان برگزار می‌شد اما با رخ دادن زلزله کرمانشاه  معاونت بهداشت و درمان و توانبخشی هلال احمر روند اجرایی برنامه‌ها و مانورهای منطقه ای دهه فجر امسال را متناسب با نیاز و ضرورت تغییر دادند.
عسکر حکمتی افزود:این مانور به صورت منطقه‌ای و به میزبانی کهگیلویه وبویراحمد اجرا وشهرستان کهگیلویه بعنوان محل اجرای اصلی ان انتخاب گردید.
وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این برنامه ارائه خدمات رایگان به مردم به مناسبت دهه مبارک فجر و تمرین و آماده سازی و هماهنگی بین دستگاه‌های امدادی و تیم‌های درمانی بود.

این مسیول با قدردانی از مجموعه علوم پزشکی و اورژانس استان، نیروی انتظامی، فرمانداری کهگیلویه و بخشداری‌ چاروسا گفت: تیم‌اعزامی جمعیت هلال احمر خوزستان در این مانور مشارکت فعال داشت.
حکمتی تصریح کرد: این برنامه در سه سطح کلی هماهنگی بین سازمانی، ارائه خدمات واقعی درمانی و بهداشتی به همراه توزیع داروی رایگان و مانور جستجو و نجات انجام گردید.

معاون بهداشت و درمان‌ وتوانبخشی جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه وبویراحمد اجرای ویژه برنامه های فرهنگی توسط  دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان راازدیگر برنامه های اجرایی این مانور منطقه ای بیان کرد.
حکمتی افزود:استانهای ایلام و لرستان نیز در مانورمنطقه ای شهرستان های چرام و لنده بااجرای مانور منطقه ای BHCU خدمات پزشکی، مامایی و پرستاری، کارشناس تغذیه، روانشناسی و بهداشت و محیط و داروی رایگان ارایه دادندـ

حکمتی درپایان از جمعیت هلال احمر کهگیلویه به سبب برنامه ریزی درست و هماهنگی  دراجرای این‌ مانور در روستای جاورده قدردانی نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت