پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 بهمن 1396 ساعت 18:11:: شناسه خبر: 31775

باحضورمسولان استانی وشهرستانی فازدوم گازرسانی به قلعه رئیسی ودیشموک افتتاح شد

آیین افتتاح پروژه گاز در چاروسا و در دهستان جاورده با حضور استاندار، رییس کمیسسون انرژی مجلس، نماینده کهگگیلویه بزرگ، فرماندار، مدیر عامل گازاستان، مدیران کل و مسولان محلی برگزار شد.

آیین افتتاح پروژه گاز در چاروسا و در دهستان جاورده با حضور استاندار، رییس کمیسسون انرژی مجلس، نماینده کهگگیلویه بزرگ، فرماندار، مدیر عامل گازاستان، مدیران کل و مسولان محلی برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با تبریک دهه فجر و انقلاب گفت: انقلاب اسلامی به ما آزادی داد، انقلاب به ما حریت داد و ما باید قدردان این انقلاب باشیم.
علی احمدی گفت: امروز خوشحال هستیم که دستاوردی دیگر از تلاش ملت ایران و از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران را در خدمات رسانی به یکی از مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد هستیم.
وی گفت: ملت ایران با رهبری امام راحل به دنیا نشان داد که ملتی که بدنبال آزادی و استقلال است میتواند روی پای خودش بایستد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف خدمات زیادی به مردم ارائه داده است.
وی گفت:تلاشهایی که انقلاب اسلامی در چهار سال گذشته در عرصه های زیرساختی، بهداشت و درمان، مخابرات، آب و خاک، آموزش عالی، صنعت، هوافضا و بخصوص در عرصه های نوین علمی مانند نانو ارائه داده، مشهود بوده است.
احمدی گفت: در ادامه این همه خدمتی که انقلاب ارائه داده است، امروز شاهد افتتاح نمونه کوچکی از خدمات نظام جمهوری اسلامی در یک منطقه محرومی هستیم. منطقه ای که افرادی که سن وسال بیشتری دارند اگر بخواهند مقایسه ای از چهل سال قبل با الان این منطقه داشته باشند به یاد می آورند که کجا بود و به کجا رسید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: البته با تقدیم این همه خدمت ولی هنوز شرایط مطلوب ما نیست.
احمدی تاکید کرد: مطلوب ما روزی است که مردم جاده های ایمن، آب، برق، گاز، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و مهمتر از همه شغل ایجاد کنیم که مردم احساس راحتی و آرامش کنند و انشالله دنبال این هدف هستیم.

احمدی گفت: امروز پروژه گازرسانی به چاروسا با لطف و عنایت خداوند متعال، تلاش شبانه روزی مدیران و علی الخصوص نماینده فعال کهگیلویه با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان افتتاح شد.
احمدی گفت:خوشحالی ما امروز بیش از خود گاز این است که این پروژه برای این منطقه باعث می شود که که میراث تاریخی و طبیعی ما محافظت شود.
احمدی گفت:این پروژه برای ما ذخیره انرژی را بدنبال داردو در این منطقه بدلیل نبود نعمت گاز، زاگرس ما، این نعمت طبیعی و تاریخی ما در حال نابودی بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ریزگردها نفس ما را دارد میگیرد، محیط زیست ما با خطر مواجهه شده است و ما امروز بیش از آنکه برای ذخیره انرژی با افتتاح این پروژه گاز خوشحالیم، خوشحال هستیم که طراوت و سرسبزی زاگرس را حفظ کردیم.
احمدی در پایان گفت:با تلاش شبانه روزی امیدواریم که در اسرع وقت ۳۰ درصد باقیمانده پروژه گاز را به اتمام برسانیم تا مردم مناطق چاروسا و دیشموک از نعمت واز بهره ببرند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت