پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 بهمن 1396 ساعت 15:11:: شناسه خبر: 31904

آیت الله ملک حسینی:

مردم از تبعیض ناراضی هستند/ به آرمان های انقلاب اسلامی برگردیم

ایت الله ملک حسینی گفت:چپ و راست چیزی جز نکبت و نحوست برای کشور نداشته است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در دهدشت گرایش معنوی مردم به سمت آرمان‌های دینی را یکی از اهداف تشکیل انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: اقشار مختلف مردم با مرجعیت امام خمینی(ره) به میدان آمدند و انقلاب اسلامی را تشکیل دادند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد وجود رهبری با بصیرت، وحدت جامعه و روح مقاومت و ایثارگری را سه عامل مهم پیروزی انقلاب عنوان و تصریح کرد: قیمت این پیروزی بزرگ را شهدا با جانشان ادا کردند.

وی هوشیاری رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم را دو عامل دیگر در استمرار این نظام و انقلاب دانست و افزود: مردم با بصیر ایران اسلامی در همه شرایط پای انقلاب و نظام خواهند ماند.

ملک‌حسینی، کمرنگ شدن اخلاص در جامعه را یادآور شد و با بیان اینکه هنوز ما اول راه هستیم بیان کرد: تا زمانی که به آرمان‌های انقلاب برنگردیم راهی برای برون از مشکلات نیست.

وی بداخلاقی‌های سیاسی را یادآور شد و با بیان اینکه چپ و راست چیزی جز نکبت و نحوست برای این کشور نداشته است، گفت: آیا ما در بدنه مدیریتی تبعیض قائل نشدیم؟ کی می‌خواهیم به آرمان‌های امام و انقلاب برگردیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رقابت‌های حیرت‌انگیزی برای رسیدن به قدرت وجود دارد، عنوان کرد: در سخنرانی‌ها به هم حمله می‌کنیم، آبرو و حیثیت طرف مقابل را له می‌کنیم بعد انتظار داریم خیابان‌های ما آرام باشد، خودمان بداخلاقی را رواج می‌دهیم و بعد گلایه داریم.

ملک‌حسینی با بیان اینکه مسوولان باید پاسخ‌گوی اتفاقات باشند، اظهار داشت: این انقلاب انقلاب مسئولیت‌هاست و نه قدرتی برای شتاب و ثروت‌اندوزی.

وی نارضایتی مردم در تبعیضات را یادآور شد و خواستار رفع مشکلات از مسوولان شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر مردم زبان به اعتراض باز می‌کنند فرق آن را با اغتشاش می‌دانند، هرکسی اعتراض کرد یعنی من آرمان‌ها انقلاب را می‌شناسم، اما آیا مسوولان انتقادپذیر هستند؟.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر رخت بر بست به فساد کشیده خواهد شد، گفت: مردم اختلاس، ویژه خواری، بیکارهای شاغل و تجمع ثروت را یکجا می‌بینند، باید اشکالات را بپذیریم تا بتوانیم از آن‌ها خارج شویم.

ملک‌حسینی بیان اینکه فقدان روح انقلابی باعث دور شدن از آرمان‌ها خواهد شد، خاطرنشان کرد: هر جا با انقلاب بودیم به عزت رسیدیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت