پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 اسفند 1396 ساعت 10:12:: شناسه خبر: 32827

در گزارش 2سالانه تاجگردون عنوان شد؛

اگر حق مردم بویراحمد و کهگیلویه بر حلقوم گچساران و باشت برود حراممان باشد

دولت تمام تجهیزات خود را در سال آینده برای اشتغال فراهم کرده است و شما مسوولان در این مورد تلاش کنید و اشتغالزایی در جامعه به وجود بیاورید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

غلام رضا تاجگردون در جمع مردم گچساران و مسوولان استانی و شهرستانی به گزارش عملکرد خود  در ۲سال گذشته پرداخت.

گزارشی که بیشتر واکنشی به مسائل اخیر پیرامون سقوط هواپیما ،استیضاح وزرا و همچنین شایعاتی درباره جذب اعتبارات بیشتر برای حوزه گچساران وباشت نسبت به سایر نقاط استان بوده است.

*

 در این نشست  نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به رقبای انتخاباتی برای دوره جدید نمایندگی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از رقبا خواهش دارم که قشون‌کشی انتخاباتی را کنار بگذارند.

وی ادامه اد: هر شخصی که احساس کند در شرایط کنونی بهتر از من خادمی مردم گچساران و باشت را  می‌تواند انجام بدهد آن را کمک خواهم کرد.

 تاجگردون افزود:  دوستان بیایند پیش خودم و استدلال کنند من نیز بلندگوی آنها در انتخابات خواهم شد و فرقی ندارد که ایشان چپ  یا راست باشد.

 نماینده مردم گچساران و باشت اذعان کرد: بگذارید مردم به ما به چهره خادمی نگاه کنند و بگذارید این قوم گرایی که در بین لر، ترک و باوی  در این چند ساله در این شهرستان راه افتاده از بین برود.

 وی  تصریح کرد:  دیگر اقوام نیز مواظب باشند در تله‌ای که ۲۰ سال قشقایی‌ها در آن ضربه خورده‌اند  و این ضربه از گذشته  ریشه داشته  و تغییر آن کار می‌برد به آن گرفتار نشوند.

 تاجگردون با بیان اینکه بگذارید خدمات در این شهرستان صورت بگیرد، گفت: چه کسی گفته که این عمر دائمی است و چه کسی گفته این خلعت برای تاجگردون و تاجگردونی‌ها ماندنی است برای منافع خودمان چه قومی و چه سیاسی مردم را آزار ندهیم.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  با اعتقاد راسخ می‌گویم آن چیزی که مهم است آرامش مردم است ، عنوان کرد: چه اصلاح طلب و چه اصولگرا آن چیزی که  مهم است مردم هستند و مرزی نباید برای اصولگرا و اصلاح طلبی قرار داد.

 تاجگردون در ادامه با اشاره به سقوط هواپیمای تهران- یاسوج عنوان کرد: کینه تاچه  حد برخی‌ها می‌گویند که هواپیما گچساران بهتر از یاسوج بوده است.

 وی در ادامه با اشاره به استیضاح دو وزیر ابراز کرد: برخی خواص ناراحت می‌شوند و می‌گویند  چرا تاجگردون این کارها را می‌کند.

 نماینده مردم گچساران و باشت  با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در این انتخابات مردم گچساران و باشت بدون هیچ گونه جناح‌های سیاسی و فکری من را برگزیده‌اند، گفت: اما در انتخابات ریاست جمهوری این گونه نبوده است و خیلی‌هایی که  به من رای داده‌اند در انتخابات ریاست جمهوری به آقای روحانی رای ندادند.

 وی افزود: بنا به عقیده ام به انتخابات ریاست جمهوری ورود و صحبت کردم که کلام های من نشان داد بنده وکیل الدوله نبوده‌ام.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه هیچ گونه عقد اُخوت بین ما، دولت و ریاست جمهوری و وزرا بسته نشده است، ابراز کرد: نماینده بودن یعنی این گونه عمل کردن.

 نماینده مردم گچساران و باشت  گفت: نگذاریم در برخی از امور فرمان بر کسانی باشیم که خوشحالی ما را در آبادانی  نمی‌خواهند  این افراد خواص هستند.

 تاجگردون خاطرنشان کرد:  من  اکنون حاضر هستم با توجه به  دوستی من با دو نماینده کهگیلویه بزرگ و بویراحمد بسیار است و در بسیاری از امور همراه هستیم  اگر آقای زارع اجازه بدهند در دور بعد برای کاندیدا شدن و خدمت رسانی به یاسوج بروم چرا که می‌دانم  مردم بویراحمد به  من رای خواهند داد.

 وی ادامه داد: برخی شبانه  فکر می‌کنند و می‌گویند یک شرط موفقیت ما شکست تاجگردون در گچساران است.

 نماینده مردم گچساران و باشت  در ادامه به برخی فرافکنی‌ها در بین شهرهای استان بیان کرد: می‌گویند تاجگردون اعتبارات را فقط برای گچساران و باشت تزریق می‌کند که من در این جا اعلام می‌کنم اگر یک ریالی از حقوق ملت کهگیلویه و بویراحمد بر حلقوم گچساران و باشت برود حراممان باشد.

 وی ادامه داد: به جداول نگاهی بیندازید و ببینید همان گونه که برای گچساران و باشت کار انجام می‌دهم همان گونه هم برای کل استان کار می‌شود.

تاجگردون اظهار کرد: از ظرفیت‌های ملی استفاده کنیم و بگذاریم آن چیزی که حق مردم است به وجود بیاید.

 نماینده مردم گچساران و باشت در ادامه با تقدیر و تشکر از فرمانداران دو حوزه گچساران و باشت گفت: درصد بسیاری از خدماتی که امروز اتفاق می‌افتد مرهون تلاش فرمانداران است.

 وی خاطرنشان کرد:  دولت تمام تجهیزات خود را در سال آینده برای اشتغال فراهم کرده است و شما مسوولان در این مورد تلاش کنید و اشتغالزایی در جامعه به وجود بیاورید.

حاشیه‌نگاری از سمیرا نصاری/فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت