پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1395 ساعت 21:03:: شناسه خبر: 3324

رئیس ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد:

خرید دهدشتی‌ها از بازار بهبهان و یاسوجی‌ها از شیراز معنادار است

خادمی گفت: وقتی مردم این استان از بازارهای سایر استان‌ها خرید می‌کنند به معنای وجود عیب و نقص در بازار استان است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی مردم این استان از بازارهای سایر استان‌ها خرید می‌کنند به معنای وجود عیب و نقص در بازار استان است.

به گزارش صدای جنوب ، سید موسی خادمی در نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پولی که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به دست می‌آورند با زجر و مشقت بیشتری نسبت به کسب درآمد در استان‌های دیگر است بنابراین چرا باید این پول خرج محصولات بی‌کیفیت شود.

وی به میوه شب عید این استان اشاره کرد و گفت: وقتی قرار است در استان‌ها قیمت میوه شب عید یکسان باشد چرا باید میوه بی‌کیفیت در اختیار مردم استان ما قرار گیرد.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود در این کمیسیون بیان کرد: نباید در شب عید و در نمایشگاه‌ها اجناس ته مانده و بی‌کیفیت به مردم استان ارائه شود و به همین منظور بازرسان و ناظران در ادارات و دستگاه‌ها وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

خادمی افزود: خروجی بازارهای استان باید رضایت مردم باشد که این‌گونه نیست چرا که می‌بینیم دهدشتی‌ها برای خرید به بازار بهبهان در خوزستان و یاسوجی ها به بازار شیراز روی می‌آورند.

وی با انتقاد از چند نرخی بودن قیمت‌ها در بازار این استان تصریح کرد: باید با کسانی که بازار را به هم می‌ریزند و قیمت‌ها را به دلخواه تغییر می‌دهند برخورد جدی شود.

وی جوانی بازار را یکی از مشکلات این استان دانست و افزود: همین امر موجب بسیاری از مشکلات شده و از سوی دیگر مردم برای جلوگیری از گران‌فروشی و مشکلات دیگر بازار همکاری لازم را ندارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت