پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اسفند 1396 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 33244

درایین تکریم ومعارفه فرماندارچرام مطرح شد:

نقدهمراه باراهکارمی پذیرم /رفع تبعیضات یکی ازعلل موفقیت هرفرمانداراست

نظری با تقدیر از همراهی نخبگان کهگیلویه بزرگ و مردم چرام و همچنین نماینده محترم شهرستان بیان کرد:الان تمرکز و سیاست وزارت کشور استفاده از نیروهای بدنه وزارت است و در استان ما به همین شکل عمل می شود

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ، ظهر امروز آیین تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان چرام با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار,مدیرکل انتخابات استانداری امام جمعه سرفاریاب بخشدارسرفاریاب ومرکزی و شورای اداری و جمعی از سیاسیون و مردم شهر چرام در سالن اجتماعات شبکه بهداشت چرام برگزار شد.

دکتر نظری معاون استاندار در این جلسه با اشاره به اینکه امنیت و آزادی و آبادانی کشور در آستانه بهارمرهون امام شهدا و شهیدان عزیز است بیان کرد:خوشحالیم که در جمع مردم چرام با آن سابقه تاریخی و مردمی زحمت کش و شریف هستیم.

وی بااشاره به اینکه امروز اولین سفر شهرستانی را میهمان مردم ولایت مدار چرام هستم بیان کرد:مسئولیت در جمهوری اسلامی متفاوت از سایر کشورهاست چرا که طبق عقیده ما و ائمه معصومین خصوصا مولای متقیان که مسئولیت امانتی برگردن مردم می دانند و کسی که امانتی برگردنش دارد قطعا باید بداند که امانتداری سنگین است.
وی افزود;در نظام جمهوری اسلامی اغلب مسئولان ما مدیریت را یک امانت می دانند و طبیعی است در این مسیر نفر جدیدی می آید و جا دارد از زحمات جناب پاداش تقدیرنماییم.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بااشاره به اینکه اولویت ما بحث توسعه و پیشبرد کار مردم می باشد اظهار کرد:این مسئولیت ها زودگذر است و آن چیزی که به یاد مردم می ماند خدماتی است که در راستای توسعه انجام شده و باید حسادت ها و رقابت ها را کنار بگذاریم.
نظری با اشاره به اینکه در بحث انتخاب فرماندار ما گزینه های توانمندی داشتیم و همه انسان های متدین ودارای روزمه قوی بودند بیان کرد:مجموعه استانداری به این جمع بندی رسیدند که جناب آقای فتاحی در خدمت دوستان به عنوان فرماندار باشد و امیدوارین که نهایت همکاری را داشته باشند .
وی افزود:مهم خدمت گزاری و اجرای سیاست های دولت است و اعتقاد به کلیت نظام و همراهی با سیاست های دولت در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم عزیز است.
نظری گفت:امیدواریم این تغییر و تحول باعث تندترشدن سرعت توسعه و بهتر شدن خدمات نظام به مردم باشد

نظری با تقدیر از همراهی نخبگان کهگیلویه بزرگ و مردم چرام و همچنین نماینده محترم شهرستان بیان کرد:الان تمرکز و سیاست وزارت کشور استفاده از نیروهای بدنه وزارت است و در استان ما به همین شکل عمل می شود.

وی در پایان بیان کرد: انتظار داریم با جناب فتاحی اصل همراهی کنید چرا که رضایت خداوند در جهت خشنودی مردم است.

امام جمعه سرفاریاب درایین تکریم ومعارفه فرماندارچرام گفت :عمق محرومیت بخش سرفاریاب انقدرزیادهست که گویا هیچ کاری دران صورت نگرفته است .
سیدفرج الله پژمان اظهارداشت :حدودایک ماه هست که شهرسرفاریاب وروستای های حومه فاقداب شرب می باشندکسی صدای انهارانشنیده است .
وی عنوان کرد:کارهای بدون کارشناسی ومهندسی شده حفرچاه های تنگ پیرزال یکی ازعلل فرورفتن اب شرب درسرفاریاب است .
پژمان ضمن تبریک به فرماندارجدیدگفت : تامین اب شرب برای سرفاریاب می بایست ازچاههای حفرشده استفاده شود.

ایشان باانتقادازتبعیضات موجوداظهارکرد:یکی ازموفقیت های فرماندارجدیدرفع تبعیضات فی مابین شهرستان چرام وسرفاریاب می باشد.

دکتر فتاحی فرماندار جدید چرام درابتدا باتشکراز زحمات پاداش عنوان کرد: نا امیدی در میان جوانان سم است ، وقتی جوانان ناامید باشند به خیابانها می آیند ودست به خشونت میزنند.
ایشان باانتقادازتبعیضات موجوداظهارکرد:یکی ازموفقیت های فرماندارجدیدرفع تبعیضات فی مابین شهرستان چرام وسرفاریاب می باشد. بااشاره کارهای سیاسی خود گفت :مهمترین کارما حفظ نظام جمهوری اسلامی واعتماد به مردم واعتمادمردم به خوداست .
وبااشاره به معضلات اجتماعی اظهارداشت:در کشورواستان معضلات اجتماعی وجودولی رتبه متوسط روبه پایین راما داریم که امیدوارم باهماهنگی وهمکاری ازیبن برود.
دکترفتاحی خاطرنشان کرد :امیدوارم با همکاری وهماهنگی همه عزیزان باتوجه به وجود نیروی تحصیلکرده ومتخصصی که داریم با یک برنامه ریزی الگوی اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری ومسئولین نظام است را پیاده نماییم . ایشان به طرح های موردنظرخودهم اشاره وافزود:امیدوارم باایجادطرحهای صنعتی ونیمه صنعتی و طرحهای گردشگری خیلی زیاد شهرستان چرام را به قطب گردشگری در جنوب کشور تبدیل نماییم.
فرماندجدیدچرام گفت : برای توسعه نیاز به راه هست دراین زمینه شهرستان چرام رااز لحاظ جاده به شهرها واستانهای همجوار وصل کنیم تا جایی برای فرستادن تولیدات را هم داشته باشیم .
دکترفتاحی درپایان ضمن ارزوی توفیق برای همه مردم شهرستان چرام خواستار نقدهمراه باراهکار شد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت