پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اسفند 1396 ساعت 13:12:: شناسه خبر: 33302

در جلسه ستاد ساماندهی جوانان کهگیلویه مطرح شد

آسیب های اجتماعی نیازمند برنامه ریزی و آموزش مستمر

فرماندار کهگیلویه گفت:آسیب های اجتماعی به دلیل پیچیدگی هایی که دارند نیازمند برنامه ریزی و آموزش مستمر می باشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جلسه ستاد ساماندهی جوانان در سالن کنفرانس فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

دراین نشست فرماندار کهگیلویه گفت:آسیب های اجتماعی به دلیل پیچیدگی هایی که دارند نیازمند برنامه ریزی و آموزش مستمر می باشند.

علی پوزش افزود:از آنجا که نسل جوان هدف گسترده این آسیب ها می باشد میطلبد در این حوزه حساسیت ها بیشتر شود و همه مدیران به جد مسائل و مشکلات نوجوانان و جوانان را پیگیری کنند.

پوزش بااشاره به اقدامات دولت تدبیروامید علی رغم همه مشکلات،از پتروشیمی، سیمان سپو، گاز رسانی به قلعه رییسی و دیشموک، پروژه آب رسانی و نیروگاه سیکل ترکیبی بعنوان اقدامات دولت در حوزه اشتغال جوانان یاد کرد.

رضا نکویی‌زاده نیز در این نشست، موضوع جلسه را آسیب‌های اجتماعی عنوان و گفت:خودکشی، طلاق و فضای مجازی از جمله این آسیب‌ها هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه افزود:مسئولان شهرستان بویژه فرماندار در زمینه واگذاری خانه جوان اهتمام نمایند.
وی تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای خانه جوان ۹۰۰ میلیون تومان است که ۴۰۰ میلیون تومان آن تخصیص داده شده است.

نکویی زاده ضمن ابراز گلایه از عدم تخصیص اعتبار به حوزه جوانان گفت: بسیاری از اعتبارات در اختیار سمن‌ها قرار می‌گیرد.

سیدایرج کاظمی جو نیز توجه دولت به اشتغال جوانان را امیدوار کننده دانست و گفت :دولت تاکنون اقدامات ارزنده ای انجام داده ولی بسیاری ازانها بازتاب داده نمی شود .

رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی افزود:برخی ازمدیران برای اینکه درهمه دولت ها باشند وصندلی مدیریت راازدست ندهند میلی به بیان خدمات دولت بویژه در امر اشتغالزایی و خدمات رسانی ندارند.

وی بااشاره به پیامدهای اسیب های اجتماعی برگزاری جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه را دراین راستا بیان کرد وگفت:تمامی آثار این جشنواره باموضوع اعتیاد و خشونت برای اگاهی خانواده ها در روستاها نمایش داده می شوند .

در ادامه این نشست محسن رحیمی مسوول موسسه قرب مهر ایثار کهگیلویه وبویراحمد به تشریح  گوشه‌ای از عملکرد این موسسه پرداخت و اظهار داشت: تاکنون ۸۶۲ فقره کارت اعتباری به زوج‌های جوان اهدا شده است.

مسوول موسسه قرب مهر ایثار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به تأمین جهیزیه ۱۶ زوج که مهریه آن‌ها زیر ۱۴ سکه میباشد ادامه داد:درسال جاری ۹۲درصد از وام‌های ازدواج در شهرستان کهگیلویه پرداخت شد.

وی این تعداد را دو هزار و ۱۶۳ فقره وام بیان کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت