پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اسفند 1396 ساعت 13:12:: شناسه خبر: 33511

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

مساجد و نمازخانه های بین راهی استان ساماندهی شدند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت:مساجد و نمازخانه های بین راهی استان ساماندهی شدند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: در جلسات شورای اداری، شورای ترافیک، ستاد خدمات سفر و ستاد اقامه نماز استان برساماندهی مساجد و نمازخانه های بین راهی و محل های گردشگری استان برای ایام نوروز تاکید و این کار عملی شد.

به گزارش صدای جنوب، جعفر گوهرگانی در نشست ستاد اقامه نماز استان، افزود: در جمع بندی گزارشات باررسی های به عمل آمده از آخرین وضعیت نمازخانه ها و مساجد بین راهی و در داخل شهرها نشان از ساماندهی این مکان ها برای ارائه خدمات شایسته به مهمانان نوروزی می باشند.

وی با اشاره به اینکه، سیاست کاری ساماندهی مساجد و نمازخانه های بین راهی به ویژه در محل های پر تردد و پر جمعیت استان از قبل برنامه ریزی شده و مورد تاکید بود، افزود: موضوع برپایی نماز جماعت در محل های گردشگر پذیر در نمازخانه های بین راهی و مساجد برنامه ریزی شده است.

گوهرگانی با بیان اینکه، امور مساجد و نمازخانه های استان در ایام تعطیلات نوروزی مدیریت می شوند، تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز بازرسین از محل نمازخانه ها و مساجد بین راهی و مکان های گردشگری سرکشی و نظارت می کنند.

معاون استاندار اظهار داشت: هلال احمر استان در مکان های گردشگر پذیری که فاقد نمازخانه باشد هم چادر مخصوصی ویژه اقامه نماز برپا خواهد کرد.

گوهرگانی تاکید کرد: مهمانان، گردشگران و هم استانی های عزیز قطعا مراقب مسائل ایمنی بوده و توجه جدی به مسائل زیست محیطی نیز خواهند داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت