پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اسفند 1396 ساعت 12:12:: شناسه خبر: 33726

خوش آمدگویی اداره میراث فرهنگی به مسافران نوروزی با برپایی ۳۰غرفه متنوع

سیاوش زمان اظهارداشت: موسیقی ساز و نقاره از برنامه های نوروزی اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی کهگیلویه به پاس احترام به جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج حذف می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی کهگیلویه از آمادگی این شهرستان برای استقبال از میهمانان نوروزی خبرداد.
به گزارش صدای جنوب، سیاوش زمان در جمع خبرنگاران اظهارداشت:زیرساخت ها وامکانات لازم برای استفاده میهمانان نوروزی آماده شده و گردش گران سفر خوشی را تجربه خواهند کرد.
زمان افزود:در تعطیلان نوروزی سال ۹۶ بیش از یک میلیون نفر کهگیلویه رابعنوان مقصد سفر های تفریحی و زیارتی خود انتخاب کردند.
سیاوش زمان، آبشار کمردوغ،پل تاریخی قلعه دختر، بارگاه مقدس امام زاده سیدمحمود(ع) وحاشیه سد کوثر را از جمله اماکن گردشگری و زیارتی نام برد که بیشترین مسافرنوروزی را جذب نمودند.
رییس اداره میراث فرهنگی کهگیلویه ادامه داد:در ایام نوروز ۹۷ نیز ۳۰غرفه و یک سیاه چادر برای راهنمایی مسافران نوروزی و همچنین عرضه صنایع دستی و غذاهای محلی شهرستان در محل ورودی شهر از سمت بهبهان راه اندازی و تا پایان تعطیلات دایر می باشند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه، از اجرای نظارت گروهی این اداره با صنعت معدن، تعزیرات حکومتی، و اتاق اصناف در ایام نوروز خبر داد و افزود: آمار این بازدیدها را هر دو روز یک بار به دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر در استان ارسال خواهیم نمود.

وی از توزیع اقلام فرهنگی گردشگری به همراه کتابچه راهنمای گردشگران در ورودی‌های این شهرستان خبر داد.

زمان اجرای برنامه نوروزگاه و برگزاری جشن بزرگ نوروز راازدیگر برنامه های این اداره بیان کرد.
سیاوش زمان تاکید کرد:به پاس احترام به جان باختگان پرواز تهران-یاسوج و همدردی باخانواده های داغدار اجرای موسیقی سازونقاره درتمامی برنامه ها حذف و برنامه های فرهنگی متناسب با آداب مردم کهگیلویه جایگزین خواهد شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت