پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اسفند 1396 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 33733

سال ۹۷ سالی طلایی برای توسعه و پیشرفت کهگیلویه وبویراحمد

بهبود پروازهای فرودگاه یاسوج کلید واژه برای توسعه استان است، ظرفیت مهمی که هم می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار موثر باشد و هم میزان صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد را افزایش دهد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سال ۹۶ با همه تلخی‌ها و شیرینی‌ها آخرین ساعات خود را پس سر می‌گذارد و مردم در تکاپوی خرید کالاهای شب عید خود هستند.اینکه در سال ۹۶ چقدر از اهداف و برنامه‌های مورد نیاز در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی و عملیاتی شده سوالی است که مسؤولان باید به آن پاسخ دهند.

اما سال جدید را شاید به نوعی سال توسعه و پیشرفت در کهگیلویه و بویراحمد دانست، افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی شهر یاسوج رویداد میمون و مبارکی است که کام مردم را شیرین خواهد کرد و دغدغه‌های درمانی را کاهش خواهد داد.

بهره‌برداری از پل سوم بشار،پل بشار در آستانه ۱۵ سالگی قرار دارد، قرار بود فاز اول این طرح پایان سال جاری افتتاح و بخشی از بار ترافیکی استان بر روی این محور قرار گیرد اما افتتاح نشد و در ایام نوروز که پایتخت طبیعت ایران مسافران و گردشگران زیادی را در خود خواهد دید بازهم ترافیک معضل اصلی و اساسی استان است.

البته با توجه و شناختی که از استاندار استان داریم پیش‌بینی می‌شود روند اجرای بشار شتاب بیشتری بگیرد و در سال آینده بخشی از این پل آماده بهره‌برداری قرار گیرد.لذا افتتاح این طرح عمرانی برای پایتخت طبیعت ایران مهم و حائز اهمیت است.

از سرگیری و بهبود وضعیت پروازهای فرودگاه یاسوج با حضور هواپیماهای ایران ایر و ماهان، حادثه تلخ و جانسوز سقوط هواپیما در یاسوج مسؤولان استان را بر آن داشت تا برای پروازهای فرودگاه فکری کنند، به گفته احمدی استاندار، آخوندی وزیر راه با مسؤولان این دو شرکت رایزنی کرده که پروازهای فرودگاه یاسوج با هواپیماهای ماهان و ایران ایر و در دو نوبت صبح و عصر صورت گرفت.

بهبود پروازهای فرودگاه یاسوج دیگر کلید واژه برای توسعه استان است، ظرفیت مهمی که هم می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار موثر باشد و هم میزان صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد را افزایش دهد.

اما علاوه بر بهره‌برداری و افتتاح این طرح‌های مهم، بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی راکد به چرخه تولید، کلنگ‌زنی وادامه عملیات احداث طرح‌های پتروشیمی و چندین چند طرح، پروژه و برنامه دیگر موضوعی است که سال آینده در استان رخ می‌دهد.لذا سال آینده سال طلایی برای توسعه استان است و تنها کافی است مسؤولان با عزم جدی و مدیریتی جهادی توسعه استان را رقم بزنند.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت