پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 فروردین 1397 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 33891

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خبر داد:

خدمات رسانی یک فروند بالگرد به مسافران نوروزی در کهگیلویه وبویراحمد

پایگاه خبری صدای جنوب: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: از ۲۷ اسفند سال گذشته تاکنون سه هزارو ۷۹۸ گردشگر نوروزی به پست های ثابت و سیار هلال احمر این استان مراجعه و خدمات لازم را دریافت کردند. به گزارش صدای جنوب، امان الله جهانبین روز پنجشنبه در بازدید از پست های جمعیت هلال […]

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: از ۲۷ اسفند سال گذشته تاکنون سه هزارو ۷۹۸ گردشگر نوروزی به پست های ثابت و سیار هلال احمر این استان مراجعه و خدمات لازم را دریافت کردند.

به گزارش صدای جنوب، امان الله جهانبین روز پنجشنبه در بازدید از پست های جمعیت هلال احمر کهگیلویه اظهار داشت: ۱۹ پایگاه ثابت و سیار در طرح ایمنی و سلامت نوروزی و ۱۳ پایگاه ثابت، موقت و کوهستان در طرح امداد و نجات در نوروز امسال به مسافران و گردشگران خدمات رسانی می کنند.
وی بیان کرد: در طرح ایمنی و سلامت نوروزی ۶۰۸ از جوانان و در طرح امداد و نجات یک هزارو ۶۸۰ امدادگر، نجاتگر و کارکنان در زمینه های مختلف به گردشگران خدمات لازم را ارائه می دهند.
جهانبین خدمات ارائه شده در پست های هلال احمر را شامل کمپین نه به تصادفات جاده ای، ایستگاه سلامت، برپایی نمایشگاه، ارائه آموزش های امدادی به مسافران، پاسخگویی به مسائل شرعی، توزیع بروشور ، چادر پاسخگویی به مسائل شرعی و ارائه کارت همیار کودک اعلام کرد.
جهانبین افزود: بیش از پنج هزار بروشور نیز بین گردشگران توزیع شد.
وی اضافه کرد: در طرح امداد و نجات ۲۹ دستگاه امبولانس، خودرو ست نجات و یک فروند بالگرد در طرح نوروزی به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند.
طرح راهنمایی مسافرین از ۲۸ اسفند ۹۶ آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت