پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 فروردین 1397 ساعت 18:01:: شناسه خبر: 34360

مصائب پیمانکاران بهبهانی از زبان نماینده بهبهان و آغاجاری درمجلس شورای اسلامی

کشت زر گفت:بیش از ۹۰ درصد پروژه هائی که با تلاش های شبانه روزی مصوب کرده ایم؛از طریق اوراق مشارکتی تامین اعتبار می شود که پیمانکار را در حالت خوشبینانه؛ بعد از یکسال به پولش می رساند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

با وجود شروع پروژه های امیدوارکننده دردوره نمایندگی کشت زر نماینده مردم بهبهان و اغاجاری درمجلس شورای اسلامی ،روند ساخت و تکمیل این پروژه ها بسیار کند پیش می رود و مردم به خوبی آنها را لمس نکرده اند؟

درهمین زمینه حبیب الله کشت زر در پاسخ به این سوال خبرنگاران اظهارداشت: باید بپذیریم که امروز دولت با مشکلات اساسی در حوزه اقتصادی، تامین بودجه و نقدینگی روبه رو است.

کشت زر گفت:بیش از ۹۰ درصد پروژه هائی که با تلاش های شبانه روزی مصوب کرده ایم؛از طریق اوراق مشارکتی تامین اعتبار می شود که پیمانکار را در حالت خوشبینانه؛ بعد از یکسال به پولش می رساند.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد:نکته جالب اینجاست که برای دریافت همین اوراق مشارکت یکساله؛ نماینده باید ده ها بار به سازمان برنامه و بودجه مراجعه نماید و مسئولین ذیربط را تحت فشار قرار دهد.

کشت زر افزود:آنچه که شاید عده ای نسبت به آن غافلند، اینست که در چنین شرایطی، کار برای پیمانکاران بسیار بسیار دشوار و سخت خواهد بود و دیگر مانند سال های گذشته نیست که به راحتی پروژه های عمرانی تامین اعتبار گردد و صورت وضعیت ها تسویه گردد.

این مسئول تاکید کرد:مردم باید آگاه باشند که در تمام پروژه های مواصلاتی که در دوره بنده با هزار خون دل تعریف گشته اند؛ تاکنون پیمانکاران حتی یک ریال نقدینگی دریافت نکرده اند.

حبیب الله کشت زر گفت:در کنار مسئله فوق متاسفانه معارض های دیگری وجود دارد که روند پروژه ها را فلج می کند، که نمونه آنها را در پروژه بهبهان خیرآباد و پروژه بهبهان رامهرمز مشاهده نموده ایم.

وی ادامه داد:با تمام تلاش و فشاری که به مراجع ذیربط می آوریم تا پروژه هایی با این درجه از اهمیت متوقف نشود؛ گاها یک الی دو هفته پروژه را به تعویق می اندازند.

کشت زر گفت:شما خوب می دانید هر روزی که کار بخوابد؛ چه ضرر هنگفتی متوجه پیمانکار می گردد.

نماینده مردم بهبهان و اغاجاری افزود:با تمام این اوصاف آنچه که بنده در رابطه به پروژه های شروع شده_ از رسانه ها و خبرنگاران انتظار دارم اینست که مردم را نسبت به این شرایط آگاه سازند تا قضاوت ها بر اساس اطلاعات درست صورت گیرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت