پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 تیر 1395 ساعت 17:04:: شناسه خبر: 3443

دادستان شهرستان چرام:

راهکارهای لازم برای پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دادستانی است

مولایی نزاع دسته جمعی در شهرستان چرام در سال های گذشته را یک معضل دانست و اظهارکرد: در هفت ماه گذشته هیچ گونه نزاع دسته جمعی در این شهرستان وجود نداشت زیراباعملکردقضایی ان دسته ازافرادیکه به نزاع های دسته جمعی روی می اوردندپشیمان شده اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دادستان چرام با اشاره به نقش مهم قوه قضائیه در اجرای عدالت اسلامی گفت: وظیفه اصلی قوه قضائیه اجرای عدالت است وبرهمین اساس پیشگیری از انواع وقوع جرم در این شهرستان اولویت اصلی دادستانی خواهد بود.

احمد مولایی روز چهارشنبه به مناسبت هفته قوه قضائیه در نشست خبری با اصحاب رسانه در دادگستری چرام با اشاره به کاهش ورودی پرونده هادر سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ افزود: راهکارهای لازم برای پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دادستانی است.
وی نزاع دسته جمعی در شهرستان چرام در سال های گذشته را یک معضل دانست و اظهارکرد: در هفت ماه گذشته هیچ گونه نزاع دسته جمعی در این شهرستان وجود نداشت زیراباعملکردقضایی ان دسته ازافرادیکه به نزاع های دسته جمعی روی می اوردندپشیمان شده اند.

مولایی تامین امنیت و آرامش را از دیگر اولویت های داستانی ذکر کرد و گفت: همکاری مردم در رعایت حقوق شهروندی در تامین امنیت جامعه نقش مهمی دارد.
وی با تاکید بر برخورد جدی دادستانی با افرادی که به حقوق بیت المال و دیگران تعرض می کنند بیان کرد: دادستانی در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
وی با اشاره به پرونده حفاری های غیر مجاز در بخش سرفاریاب بیان کرد: در این راستا چهار نفر دستگیر و بازداشت شدند وپرونده هایی نیز درحال بررسی است ونتیجه هم به اطلاع عموم خواهدرسید.
وی اشاره ای به پرونده های زمین خواری ومنابع طبیعی اشاره کردو گفت :
دراینباره ۷موردقلع وقمع درمنطقه جوخانه انجام شده و۲پرونده هم درطسوج تعیین تکلیف شده وبزودی اجرامیشود. دادستان چرام با اشاره به نگهداری احشام در شهر چرام افزود: تدابیر لازم برای خروج احشام از شهر چرام با همکاری شهرداری و شبکه بهداشت ودامپزشکی اندیشیده شده وبعضی ازمردم بایدبه فرهنگ شهرنشینی احترام بگذارند.
وی بابیان اینکه در۵جرم اولی که دراین شهرستان انجام می شود توهین نسبت به سایرجرم هااماربیشتری دارد گفت ازظرفیت های شورای حل اختلاف ومشاوره هایی که درکلانتری وهمچنین ریش سفیدان ومعتمدان برای کاهش این اماراستفاده حداکثری خواهیم کرد.
وی به توزیع کنندگان موادمخدرنیز اشاره ای کردوتاکیدنمود: ضمن شناسایی بزودی باانهابرخوردمی نماییم.
مولایی باردیگر ازمردم خواست درزمینه استفاده ازاسلحه درمراسم های عزاوشادی خودشان همه جوانب را رعایت کنند وبداننددستگاه قضا با هنجارشکنان برخوردسختی خواهدداشت.

نظرات

  1. پیمان گفت:

    واقعا خدا قوت به این مرد باغیرت

  2. شهروند گفت:

    درودبردادستان شهرستان چرام.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت