پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 تیر 1395 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 3592

سرهنگ مهدی انصاری به عنوان فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

صبح امروز و با حضور مسوولان کشوری و استانی، سرهنگ مهدی انصاری به عنوان فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سردار غلام عباس غلامزاده تجلیل شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز و با حضور مسئولان کشوری و استانی، سرهنگ مهدی انصاری  به عنوان فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سردار غلام عباس غلامزاده تجلیل شد.

به گزارش صدای جنوب،در حکم انتصاب فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد که با امضای فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صادره شده و توسط سردار مجرد، رئیس کل بازرس ناجا قرائت شد آمده است؛

« بسم الله الرحمن الرحیم

در تقدم  ملاک  ها هیچ ارزشی و ملاکی مهم تر از تقوا و جهاد در راه خدا نیست . امام خمینی (ره)

جناب سرهنگ پاسدار مهدی انصاری

نظر به شایستگی و تجارب مثبتی که در امور ستادی و اجرایی دارید شما را برای سه سال به سمت فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد محل سازمانی سرتیپی منصوب می نمایم. لازم است با پیروی از ولی فقیه و رعایت سلسه مراتب فرماندهی همواره تقوای الهی را نصب العین خویش قرار داده ، با درایت و هوشیاری در جهت حفظ نظم ، ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی ، بهبود فرهنگ ترافیکی و انضباط اجتماعی ، تسهیل خدمات انتظامی و جلب هر چه بیشتر  اعتماد و رضایت مردم شریف کوشا باشید . همچنین با اهتمام به امر تربیت و آموزش کارکنان و اجرای مفاد دستورالعمل قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش ناجا نسبت به ارتقای روحیه خدمتی کارکنان خدوم و ایجاد فضای معنوی انقلابی در مجموعه تحت امر جدیت نموده و با انتخاب فرماندهان و مسوولین مومن ، شجاع و کارآمد در جهت پیشبرد اهداف و ماموریت های محوله گام های اساسی بردارید. توفیقات شما را در راستای تقویت عزت، اقتدار و رحمت ناجا تحت زعامت و رهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای عزیز مد ظله العالی از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم .»

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار حسین اشتری

پایگاه خبری صدای جنوب برای سرهنگ انصاری ارزوی موفقیت می کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت