پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 اردیبهشت 1397 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 35943

مسئول ستادحجه الاسلام رئیسی درچرام:

به نام اهل قلم ،به کام اصلاحطلبان/انجمن اهل قلم طیف سیاسی خاص درچرام

مدیرکل اداره فرهنگ ارشاد اسلامی در این رابطه پاسخگو باشد چراکه از راه های دیگر خودمان پاسخ خواهیم داد.

گزارش پایگاه خبری صدای جنوب،حجت الاسلام فرهمند رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در انتخابات سال۹۶ با اشاره به تشکیل انجمن اهل قلم در چرام،بیان کرد:با توجه به رسانه ای شدن خبر تشکیل انجمن اهل قلم در چرام،متاسفانه شاهد مواردی بودیم که شایسته یک انجمن نبود.
وی افزود:همانطور که در تصاویر مشخص است،اکثر اعضای جلسه از یک طیف سیاسی خاص هستند که باتوجه به شنیده ها طیف مخالف بسیار محدود و انگشت شماری دعوت شده بودند که حضور نداشتند.
حجت الاسلام فرهمند در ادامه عنوان کرد:شنیده ها حاکی از آن است که از بیست و سه نفر دعوت شده به این جلسه فقط چند نفر محدود متعلق به طیف مخالف اعضای حاضر در جلسه بودند.
این مسئول،افزود:دو نفر که از طیف مخالف اعضای جلسه هم نبودند،بدون تایید و انتخاب آنها برای انتخاب هیئت رئیسه بصورت اجبار وارد انتخابات هیئت رئیسه میشوند.
حجت الاسلام عنوان کرد:در حقیقت جای بسی تاسف دارد که این انجمن به صورت یکطرفه برگزار و دو نفر را هم بصورت اجباری وارد انتخابات کردند اما سوالی که اینجا پیش می آید این است که هدف از تشکیل فوری و انتخاب هیئت رئیسه بصورت سریع و با موارد مشکوک چیست؟
وی افزود:اگر هدف تشکیل صرفا انجمن اهل قلم توسط ارشاد هست که جای بسی تاسف دارد و اگر هم هدف سیاسی پشت این ماجراست،باید به حال سیاسیون ما گریه کرد.
امام جمعه موقت چرام با اشاره به اهداف اداره فرهنگ ارشاد اسلامی،گفت:همه می دانیم یکی از اهداف مهم ارشاد اسلامی هر شهرستان جناح گریزی سیاسی در همه موارد است نه دعوت از بیست وسه نفر که بالای نود درصد از یک طیف خاص باشد.
وی افزود:مدیرکل اداره فرهنگ ارشاد اسلامی در این رابطه پاسخگو باشد چراکه از راه های دیگر خودمان پاسخ خواهیم داد.
حجت الاسلام فرهمند در پایان اظهار کرد:اما اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام رویه کاری و فعالیت خود را تغییر دهد وگرنه جهت تنویر افکار عمومی مجبور به شفاف شازی خواهم شد.(منبع تحلیلی چرام)

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت