پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1397 ساعت 01:03:: شناسه خبر: 36365

هیئت ورزش روستایی وبازی های بومی ومحلی اولین دوره مسابقات فوتسال رمضان رادرسرفاریاب برگزارکرد(تصاویر)

رئیس هئیت ورزش روستایی و بازیهای بومی، محلی شهرستان چرام ازبرگزاری بازی های والیبال درسرفاریاب خبرداد.

پایگاه خبری صدای جنوب:
اولین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان با همت هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی، محلی شهرستان چرام، بخشداری، دهیاریهای بخش سرفاریاب و شهرداری و اعضای شورای شهر با حضور شهردار و اعضای شورای شهر و همچنین سرگرد قائمی فرمانده حوزه مقاومت و دیگر مهمانان بخش سرفاریاب با شرکت هشت تیم در دوگروه به صورت دوره ای برگزار شد که در پایان از گروه الف تیم پایگاه امام خمینی توانست با نتیجه ۷ بر ۲ تیم دهیاری روستای جمال آباد را شکست دهد.
رئیس اداره ورزش وجوانان باتماس تلفنی ازعدم حضورخوددرافتتاحیه فوتسال رمضان  به خاطرتداخل بازیهای چرام  ازورزشکاران  عذرخواهی کرد.
در این افتتاحیه آقای طاعتی به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی سرفاریاب و بامزر شهردار سرفاریاب ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان و ورزشکاران قول حمایت و همراهی همه جانبه را به ورزشکاران بخش دادند و اظهار امیدواری کردند که با حمایت همه جانبه ورزش بخش را به جایگاه اصلی برسانند.
بامزر یاداورشد: با توجه به سابقه ورزش جذاب والیبال در این بخش این ورزش زیبا هم برگزار شود که رئیس هئیت ورزش روستایی و بازیهای بومی، محلی شهرستان چرام هم قبول کردند با حمایت شهرداری و اعضای شورای شهر و همچنین بخشداری بعد از اتمام مسابقات فوتسال مسابقات والیبال هم برگزار شوند.
اما یاور و همراه همیشگی مسابقات روستایی جناب استاد همت پور (رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی، محلی استان) غائب بزرگ این افتتاحیه بود که بخاطر همزمانی مسابقات والیبال استانی طی تماس تلفنی ضمن پوزش اعلام داشتند که در ادامه مسابقات حتما حضورخواهند داشت.
ادامه مسابقات در شبهای بعدی برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی، محلی شهرستان چرام.

عباس جهانتاب

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت