پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1397 ساعت 08:03:: شناسه خبر: 36379

در بازدید از پایگاه شهیدرضویان فیلگاه؛

امام جمعه دهدشت از خدمات هلال احمرکهگیلویه قدردانی کرد

به مناسبت ماه مبارک رمضان امام جمعه دهدشت،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان و اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر کهگیلویه از پایگاه شهیدرضویان فیلگاه بازدید و با امدادگران این پایگاه گفت وگو کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به مناسبت ماه مبارک رمضان امام جمعه دهدشت،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان و اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر کهگیلویه از پایگاه شهیدرضویان فیلگاه بازدید و با امدادگران این پایگاه به گفت وگو نشستند.
امام جمعه دهدشت در این دیدار گفت:انسان نسبت به همه مشکلات جامعه مسئولیت دارد و کار امدادگران در گرفتن دست نیازمندان کاری ارزشمند و دارای اجری بزرگ است.


حجت الاسلام سیدنصیرحسینی افزود:ما شاهد نگاه دو بخشی درجامعه مادی هستیم و بخشی که انسان را گرفتارمی کنندو ادمهایی که از گرفتاری نجات میدهند.
حسینی ادامه داد: خدابه شماتوفیق داده که مشکلات انسان هاراحل نمایید و این نشان از شایستگی وجایگاه خاص شماست.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد:جهان امروز پر از کشتار و وحشیگری و مبتنی براین اصل است وامروزه درغرب بویژه امریکا این موضوع راجشن میگیرند.
وی افزود:دموکراسی غرب ریشه درکشتاردارد و ازکشتارخودشان درقضیه های مختلف مثل جنگ ایران وعراق همین خصوصیت های پلید خودرا نشان داده اند.
حجت الاسلام حسینی گفت: وظیفه ونقش پرسنل هلال احمر در امدادرسانی به انسان هاتوفیق الهی است و باید جنبه های کار را توجه داشته باشیم تاما به همان مقصود که ورودبه بهشت است برسیم.
حسینی بااشاره به اقدامات جمعیت هلال احمرکهگیلویه در روستاهای کمتربرخوردار گفت:این اقدامات سبب دلگرمی مردم ومسیولان در کاهش رنج و درد انها واقع شده است.
امام جمعه دهدشت درپایان ابراز امیدواری کرد که همه مابتوانیم در جامعه امدادگرباشیم.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اظهارداشت:بی شک جمعیت هلال احمرکهگیلویه درسه سال اخیرشاهد افزایش امدادرسانی و کمک های انسان دوستانه در قالب  کاروان سلامت بوده که ناشی ازنگاه سیدعادل رهبریان به افزایش خدمات جمعیت درسطح شهرستان بویژه روستاهای کمتربرخوردار می باشد.


حجت الاسلام غفاریان افزود:امروز بامدیریت خوب سیدعادل رهبریان تغییر و تحولی چشمگیری در این جمعیت رخ داده که نگاه مردم در قیاس با سایر ادارات حمایتی به جمعیت دوچندان شده است.
غفاریان ادامه داد:موفقیت سیدعادل رهبریان نشان داد که واگذاری مسیولیت به جوانان میتواند در موفقیت ها وپیشرفت های جمعیت موثرباشد و امروز بایدبه جوانان اعتمادنماییم.
وی افزود:حجم درخواست ها درروستاهای کمتربرخوردار ازجمعیت هلال احمر نشان می دهدکه برنامه های اجرایی توانسته رضایت مردم را کسب نماید.
غفاریان ازمجموعه هلال احمر خواست که همچنان ضمن شناسایی مناطق محروم و نیازسنجی مشکلات به انها کمک نمایند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان درپایان از توجه امام جمعه دهدشت ورهنمودهای دلسوزانه وی به جمعیت هلال احمر قدردانی نمود.

عضو شورای اجرایی جمعیت هلال احمرکهگیلویه  هم درسخنان کوتاهی اظهارداشت:جمعیت هلال احمر کهگیلویه با بامدیریت سیدعادل رهبریان تغییرونگرشی را بوجود آورده که مورد وثوق جامعه می باشد.


دکتر صدرالله حجازی گفت:متاسفانه درگذشته نام هلال احمر موردتوجه قرارنمی گرفت و خدمات ان دیده نمی شد اما درطول این سه سال تغیبرات اساسی بوحودامده وهماهنگی و همدلی زیادی بین پرسنل دیده می شود.
وی بااشاره به خدمات جمعیت هلال احمر کهگیلویه ادامه داد:دراین چندسال خدمات زیادی انجام شده و مردم به چشم نهاد کاملاخدمت رسان به جمعیت هلال احمر نگاه می کنند.
وی اجرای ۲۴ کاروان سلامت درمناطق سردسیری وگرمسیری همراه با توزیع بسته های موادغدایی و خدمات پزشکی رانقطه عطفی بیان کرد که با استفاده از ظرفیت خیرین و ارتباطات خوب صورت گرفته است.
صدرالله حجازی خاطرنشان کرد:بصورت روزانه مردم برای بهره گیری از خدمات هلال احمر مراجعه وتلاش مجموعه هلال احمر کهگیلویه بر آنست که در حدتوان مشکلات مراجعان برطرف شود.

حجازی توانمندی و نقش بی بدیل رهبریان دراین موفقیت ها را الگویی برای سایر مدیران دانست و ازانعکاس مطلوب عملکرد جمعیت در خطبه های نمازجمعه دهدشت قدردانی نمود.
نماینده شورای اجرایی هلال احمر کهگیلویه از حمایت وپشتیبانی بی دریغ حجت الاسلام غفاریان نیز تجلیل کرد.

رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه نیز در این بازدید اظهارداشت:برایند سخنان امام جمعه دهدشت،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان و همچنین نماینده شورای اجرایی رسالت ما را در امدادرسانی و خدمات دهی به مردم سنگین تر می کند.


سیدعادل رهبریان گفت:دعای خیر مردم سبب شده تا جمعیت هلال احمرکهگیلویه بادستان خالی و تنها بابهره گیری از ظرفیت خیرین بسیاری از روستاهای کمتربرخوردار راپوشش و بعضا برای نخستین بار خدمات پزشکی را در ان مناطق ارایه نماید.
رهبریان با قدردانی از حمایت مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: در بحث تخصیص بودجه جهت تعمیرات ساختمان اداری واجرای سایر برنامه ها شاهد همکاری گسترده سیدامان الله جهان بین در سال گذشته بودیم.
وی از حمایت های امام جمعه دهدشت ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان واعضای شورای اجرایی هلال احمر کهگیلویه نیز قدردانی نمود.

برپایه گزارش صدای جنوب، در پایان با برگزاری همایش پیاده روی، جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت