پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 خرداد 1397 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 36561

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد:

طرح گازرسانی به قلعه رییسی در هفته دولت افتتاح می شود

رحمان خادم تصریح کرد: با همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شرکت نفت علمک گاز بصورت رایگان با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای مردم نصب خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به پیشرفت گازرسانی به بخش های چاروسا و قلعه رئیسی در شهرستان کهگیلویه گفت: این طرح مهم در هفته دولت در شهرقلعه رییسی به بهره برداری می رسد.

به گزارش صدای جنوب، رحمان خادم رور یکشنبه در جلسه شورای اداری بخش چاروسا اظهارداشت: طرح گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک یکی از مهمترین طرح‌های در حال اجرای استان است.
وی با اشاره به معارضات اجتماعی در این طرح بیان کرد: معارضات اجتماعی روند اجرایی پروژه را کند کرده است و همین موضوع سبب شد دردهه فجر گذشته شعله گاز در قلعه رییسی روشن نشود.
خادم تصریح کرد: با همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شرکت نفت علمک گاز بصورت رایگان با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای مردم نصب خواهد شد.
خادم با اشاره به اجرای صد درصدی طراحی این طرح گفت: مسیر سازی به طول ۵۷ کیلومتربا۷۷درصد پیشرفت انجام و خط تغذیه نیز ۵۴ کیلومتربا ۷۳درصد پیشرفت اجرا شده است.
وی اضافه کرد: شبکه داخلی شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک و ۳۲ روستای تابعه نیزبصورت کامل اجرا شد.

مدیرعامل شرکت گازاستان گفت:دربحث اسفالت شعرقلعه رییسی نیز با تحویل صورت وضعیت تمامی اعتبار موردنیارازسوی این اداره به شهرداری قلعه ریبسی پرداخت می شود .

خادم باقدردانی ازهمکاری مردم دیشموک گفت:مردم دراین بخش ازما جلوتر هستند و پیش بینی می کنیم زودتراز زمان بندی این پروژه ملی به بهره برداری برسد .

برپایه گزارش خبرنگار صدای جنوب، مقرر شد جلسه ای دردادگاه انقلاب اسلامی چاروسا باحضور مردم معترض و شرکت گازبرگزار واین مشکل درسریعترین زمان ممکن درروستای دشت ازادی برطرف شود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت