پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 خرداد 1397 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 36655

فریب افکار عمومی به سبک تاجگردون؛

علیمردانی، دسته گلی که خودت به آب دادی!

تاجگردون که در آوردن علیمردانی علیرغم همه مخالفت ها نقش بسزایی دارد این روزها باشنیدن زمزمه عزل وی درحال فریب افکار عمومی است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست بررسی پروژه های شهرستان باشت با حضور نماینده گچساران و باشت و مدیران کل دستگاه های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بررسی جاده ها و پل های شهرستان باشت و نارضایتی از روند پروژه های راه و شهرسازی از چالش های این جلسه بود.

به گزارش صدای جنوب، در این نشست نماینده گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی مدیر کل راه  و شهرسازی استان را به باد حمله انتقاد گرفت .

تاجگردون در این نشست به علیمردانی گفت:  چندبار گفتیم پیمانکار را رد کنید، این پیمانکار ضعف داره، علیمردانی: پیمانکار ضعیف است، چرا دارید مردم رو علاف میکنید؟

در روند بررسی پروژه ها وقتی علیمردانی مدعی شد کاهش یا افزایش حجم پیمان آخر کار به پیمانکار ابلاغ می شود، تاجگردون از این اظهارات علیمردانی هم ایراد گرفت و گفت: آقا جان کاهش یا افزایش حجم پیمان را حین کار ابلاغ می کنند!

در جایی دیگر نیز وقتی علیمردانی مدام از بدهی زیاد پیمانکار و توجیه عدم پیشرفت یکی از پروژه های راه به مطالبات زیاد یکی از پیمانکاران می گفت با واکنش تند تاجگردون روبرو شد، نماینده گچساران خطاب به علیمردانی گفت: آقا شما باید حرص پول پیمانکار رو بخورید یا خودش؟

البته انتقادات تاجگردون از اداره راه تمامی نداشت، وی به مسئولان راه و شهرسازی گفت: چرا بدون اطلاعات و با آمار غلط در جلسه حضور پیدا می کنید؟

بر اساس این گزارش،منابع آگاه و کسانی که با غلامرضا تاجگردون و خلق و خوی وی آشنایی کامل دارند  هدف تاجگردون از بیان این انتقادات را فرار رو به جلو عنوان کرده اند.

گویا غلامرضا تاجگردون با آگاهی کامل از عزل قریب الوقوع این مدیر نفر که اتفاقا از دست نشانده های وی نیز بوده  سعی دارد با ایجاد شانتاژهای رسانه ای ، افکار عمومی در جهت  عزل این مدیر را به سمت خود هدایت کند .

عزل این مدیر بزودی صورت خواهد گرفت و گفته شده است بجای علیمردانی گزینه های راستا و رشته دراز  مطرح هستند

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت