پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 تیر 1397 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 37493

با حضور مسئولان استانی و کشوری؛

مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

محمدعلی جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم نیز در این آیین تاکید کرد که شرایط کنونی کشور شرایط خاصی است اما ایران این بار نیز زورگویان را شکست خواهد داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز مراسم  تودیع ومعارفه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد  با حضور معاون وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مسوولان استانی و اقشار مختلف مردم در سال ترویج این سازمان برگزار شد.

جعفر گوهرکانی ضمن تشکر و قدردانی از مسوولان استانی و نمایندگان مجلس به عملکرد خود در سازمان جهاد کشاورزی پرداخت و اظهار کرد: یکی از دغدغه های ما پیگیری معوقات بازنشتگان بود که بازنشتگان ما تا سال ۹۵ هیچ گونه مطالبه‌ای ندارد که آقای دکتر نوروزی رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت در این مسیر حمایت‌های ویژه از ما کردند که ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم که بازهم با ما همکاری داشته باشد.
رییس سابق سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد همچنین در صحبت‌هایش یادی از «مهندس فرامرزی» مدیرکل فقید تعاون روستایی استان کرد.
وی گفت: در بخش کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد کارهای زیادی انجام گرفت به طوریکه ما در سال زراعی ۹۲ و ۹۳ سرجمع تولیدات کمتر از ۶۵۰ هزار تن بود و ما در سال ۹۵ و ۹۶ علی رغم بی مهری های طبیعت در استان فراتر از ۸۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی تولید کردیم.
وی گفت: مزارع کشاورزی  ما در دولت تدبیر و امید به ۲۰۵ مزرعه رسیده است، بطوریکه در گذشته گل رز در استان ۷ میلیون شاخه تولید می‌شد اما الان ۲۰ میلیون شاخه گل در یک سال تولید می‌کنیم.
رئیس سابق جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت‌های سردخانه استان اشاره کرد و گفت:  ظرفیت سردخانه‌های استان قبلاً ۵ هزار تن در سال بوده که الان به ۱۷ هزار تن در سال رسیده است.
گوهرگانی گفت: برای ۲۷۰ نفر در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد اشتغال زایی کردیم.
وی در پایان هم گفت: انصافاً خدمت کردن در سازمان جهاد کشاورزی لذتش بیشتر از پست جدیدم است.

در ادامه محمدعلی جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم نیز در این آیین تاکید کرد که شرایط کنونی کشور شرایط خاصی است اما ایران این بار نیز زورگویان را شکست خواهد داد.

وی گفت: راه حل های مناسبی توسط  دولت تدبیر و امید برای مقابله با بحران ها و تحریم های جدید اندیشیده شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم با بیان اینکه تمامی گرایش های باید در کنار هم از گردنه های بحران پیش رو عبور کنیم، اظهارداشت: قوم لر در تاریخ همواره در برابر استبداد ایستاده است.

جوادی گفت: تنها راه حل اساسی برای برخورد با تحریم ها همبستگی مردم است و اینجا دیگر بحث اصولگرا و اصلاح طلب نیست و معنایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه با همبستگی ها به آرامش خواهیم رسید، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید تمامی راه حل ها را در این شرایط حساس رفته و می رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم با انتقاد از اینکه در شرایط کنونی شاهد انتشار اخباری بدون ذکر منابع صحیح هستیم، یادآورشد: جای تاسف است برخی بدون ذکر منابع دولت تدبیر را تخریب می کنند و مردم را ناراضی از خدمات نگه می دارند.

جوادی گفت: نگاه دولت تدبیر در اقتصاد فقط به داخل و تحقق شعار تولید داخل است.

وی باتاکید براینکه نگاه دولت تدبیر به استان کهگیلویه و بویراحمد یک نگاه خاص در بخش تولید است، اظهارداشت: این استان دارای پتانسیل های متعددی در حوزه های اقلیمی و جغرافیایی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم افزود: اگرچه بارش در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال زراعی کم بوده اما با همین میزان می توان تولیدات گلخانه ای را رشد داد.

جوادی با اشاره به منابع آب، جنگل های بلوط و طرح های پرورش ماهی در استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: ما می توانیم ظرفیت های تولیدی را در این استان چندبرابر بکنیم.

وی گفت: در ۳۰ سال پیش رقابت بین افراد بود و می گفتند ما برای کشور چه کردیم و رقابت بود اما چرا اکنون فضای اتهامی ایجاد شده است؟

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم با بیان اینکه اگر کشتی انقلاب سوراخ شود همه ما غرق خواهیم شد، ادامه داد: چرا برخی فضای اتهامی را تقویت می کنند و مگر نمی دانند اگر اتفاقی برای این کشور بیفتد همه گرفتار آن خواهیم شد.

جوادی بااشاره به دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: همه ما برادر و خواهر هستیم و معتقدم اگر شرایط ها خاص شود دوباره رشادت های دوران دفاع مقدس را خواهیم دید.

وی گفت: تخریب ها و تهمت ها هیچ سودی برای کشور ندارد و بایستی همه ما در کنار هم بحران ها را بگذرانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم باتاکیدبراینکه همه باید در کنار دولت و وزرا باشند، خاطرنشان کرد: همه باید از دولت حمایت کنند و پشت سر وزرا باشند تا کشور بتواند مقتدرتر باشد.

جوادی با بیان اینکه ایران در دنیا محبوب است، ادامه داد: فوتبال ما را هم تحریم کردند و شما دیدید چگونه محبوب دنیا شد.

وی با اشاره به انتصاب رییس جدید سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از همراهی مسوولان استانی و مجمع نمایندگان این استان برای این انتصاب خبرداد.

جوادی گفت: مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با وزارت جهادکشاورزی همواره همراهی داشته و در انتصاب رییس جدید سازمان جهادکشاورزی استان هم همگام بودند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: اقای تاج الدینی رییس جدید جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد فقط به کشاورزان بادست های پینه بسته مدیون هست نه به کس و یا کسان دیگری.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی دولت یازدهم از رقابت چند نفربرای ریاست سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهارداشت: انتخاب آقای تاج الدینی برای ریاست این سازمان در استان نتیجه بررسی های متعدد در بخش های مختلف بوده است.

جوادی در بخشی از سخنان خود وضعیت پرداخت اعتباری وزارت جهادکشاورزی در کشور را طبیعی عنوان و اظهارامیدواری کرد مشکل اعتباری این وزارت هم بزودی حل شود.

وی گفت: براساس تجاربی که قبل از انقلاب و دوران انقلاب دارم انقلاب ما از شرایط بحرانی کنونی نیز با سربلندی بیرون خواهد آمد.

درپایان این مراسم از زحمات گوهرکانی و علیرضا رستگار قدردانی و الیاس تاج الدینی معارفه شد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت