پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 تیر 1397 ساعت 02:04:: شناسه خبر: 38205

برنامه های هفته بهزیستی در کهگیلویه تشریح شد

رییس اداره بهزیستی کهگیلویه اظهارکرد:هم اکنون ۱۲۵۲خانوار تحت پوشش این اداره هستند و با توجه به حمایت وسیع دولت تدبیروامید شاهد جهش در خدمات رسانی به انها درهمه بخش ها ازجمله افزایش چشمگیر مستمری هستیم .

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه  در نشست خبری با اصحاب رسانه از پیگیری نماینده کهگیلویه بزرگ در زمینه اصلاح تعرفه برق این شهرستان ها قدردانی کرد .

به گزارش صدای جنوب، جهانگیر افشانده که به مناسبت هفته بهزیستی سخن می گفت ،اضافه کرد:فقر مالی از علل ایجاد آسیب های اجتماعی بویژه بروز اختلاف والدین است که در نهایت به طلاق منجر می شود .

افشانده اظهارداشت:برهمین اساس کاهش تعرفه برق منجر به کاهش اسیب های اجتماعی خواهد شد.

رییس اداره بهزیستی کهگیلویه افزود:درهفته بهزیستی برنامه های مختلفی برگزار می شود.

افشانده برگزاری مراسم غبار روبی گلزارشهدا، دیدار باامام جمعه دهدشت و فرماندار کهگیلویه،سرکشی ازخانواده معلولان، بازدید از کمپ های ترک اعتیاد و همچنین مراکز توانبخشی ونگهداری معلولان را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

افشانده گفت:هم اکنون ۱هزار و ۲۵۲خانوار تحت پوشش این اداره هستند و با توجه به حمایت وسیع دولت تدبیروامید شاهد جهش در خدمات دهی به انها درهمه بخش ها ازجمله افزایش چشمگیر مستمری هستیم .

وی خدمات بهزیستی را در قالب ۱۰ فعالیت دانست و اظهار داشت: این نهاد حمایتی در حوزه‌های پیشگیری،توانبخشی، اورژانس اجتماعی، مددکاری و..به جامعه هدف خدمات ارائه می‌دهد.

 افشانده مشاوره پیش از ازدواج و ارائه مشاوره ژنتیک را از جمله خدمات به زوج‌ها برشمرد و گفت: آزمایش‌های ژنتیک در دهدشت انجام و جهت بررسی به مراکز ژنتیک شیراز ارسال می‌شود.

وی افزود: بهزیستی علاوه بر پرداخت هزینه ۵۵ هزار تومان برای مشاوره بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان در این زمینه هزینه کرده است.

وی در تشریح عملکرد امور اجتماعی با بیان اینکه یکهزار و ۲۵۲ خانوار زیر پوشش این حوزه قرار دارد، بیان داشت: سال ۹۶ به دانشجویان زیر پوشش سه میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال پرداخت شد.

وی از فعال بودن ۵۰ مهد کودک در مناطق شهری و روستایی شهرستان خبر داد و گفت: به ازای یک وعده غذای گرم در سال سه میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال هزینه شده است.

افشانده پرداخت ۲۲۵ میلیون ریال کمک هزینه لوازم ضروری به زنان سرپرست خانوار و زنان بی‌سرپرست،هشت هزار و ۲۰۰ میلیون ریال شهریه کودکان سه دهک پایین درآمدی زیر پوشش کمیته و بهزیستی،۳۶۳ میلیون ریال هزینه سلامت جسمی و روانی زنان سرپرست خانوار و بی‌سرپرست،۲۴۵ میلیون ریال ودیعه مسکن به زنان سرپرست خانوار و ۳۹۴ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان را از دیگر عملکرد حوزه اجتماعی بهزیستی در سال گذشته عنوان کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت