پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مرداد 1397 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 38758

صدای جنوب گزارش می دهد؛

ایستگاه آتش نشانی بهبهان یا پارکینگ خودروی های شخصی

ایستگاه‌های آتش‌نشانی از جمله مراکز مهم و حیاتی خدمات‌رسانی در شهرها هستند که نقش مهمی در تأمین ایمنی و آسایش شهروندان و توسعه شهرها دارند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ایستگاه‌های آتش‌نشانی از جمله مراکز مهم و حیاتی خدمات‌رسانی در شهرها هستند که نقش مهمی در تأمین ایمنی و آسایش شهروندان و توسعه شهرها دارند.

یکی از اصول بنیادی در پدافند غیرعامل، مکان‌گزینی واستقرار این ایستگاه‌ها است تادربرابر مواقع بحرانی از شهر در برابر سوانح و حوادث بویژه آتش‌سوزی و تضمین امنیت جانی و مالی شهروندان کمک نماید.

بدیهی است خدمات‌رسانی به‌موقع ایستگاه‌های آتش‌نشانی، بیش از هر چیز نیازمند استقرار آن‌ها در مکان‌های مناسب می‌باشد که بتوانند در اسرع وقت، بدون مواجه شدن با موانع و محدودیت‌های محیط شهری از‌یک‌سو و با ایجاد کمترین آثار منفی به زندگی ساکنان شهر از‌سوی دیگر به محل حادثه برسند و اقدامات امدادرسانی را به انجام برسانند.
از‌این‌رو می‌توان به ارزش زمان در امدادرسانی و کاهش زمان تأخیر برای کمک به مصدومین در شبکه شهری پی برد.
در پی این تحقیق خبرنگار صدای جنوب دریافته است که متاسفانه ایستگاه آتش نشانی شماره ۲ شهرستان بهبهان در نزدیکی میدان شهدا که بخش زیادی از عملیات امدادی رادرشرایط بحرانی انجام میداد در ماه های گذشته تعطیل و محل پارک خودروهای شخصی کار کنان و اعضای شورای اسلامی این شهر شده است
و چنانچه حادثه ای درحوزه این ایستگاه رخ دهد مدت زمان زیادی میکشد تا ازایستگاه های دیگر اتش نشان به محل حادثه برسد که این زمان ممکن است جبران ناپذیر باشد.
حال سوال اینجاست که چه کسانی اقدام به حذف این ایستگاه کرده اند و آیا اعضای شورای محترم نمی توانستند به جای پیش بینی پارکینگ جهت خودروهای خود فکری به حال ارتقای کمی و کیفی این ایستگاه نمایند.

امیداست که مسیولان مختلف بویژه اعضای شورای اسلامی و شهرداری بهبهان با تأکید بر اصول پدافند غیرعامل، برفعال نمودن ایستگاه شماره ۲در محدوده فلکه شهدا نمایند.

کاویانی پور خبرنگار حوزه بهبهان صدای جنوب

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت