پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مرداد 1397 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 38917

مدیرعامل شرکت توزیع برق دربازدیدازپروژه هاخبرداد:

بااجرای خط دومداره تنگ پیرزال _سرفاریاب برق شهرستان چرام وکهگیلویه پایدارمی شود

مهندس راهزادی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان بخشدارمرکزی چرام وبدزین زاده رئیس اداره برق شهرستان چرام امروز از پروژه های برق شهرستان چرام بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب:مهندس راهزادی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان بخشدارمرکزی چرام وبدزین زاده رئیس اداره برق شهرستان چرام امروز از پروژه های برق شهرستان چرام بازدید نمودند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه وبویر احمد در بازدید از روند اجرای طرح توسعه ساختمان برق این شهرستان از عملکرد خوب مدیریت برق چرام تشکر کرد و در جلسه ای با حضور افسردیر بخشدار مرکزی چرام ، مهندس شمس معاونت مالی شرکت و مدیریت توزیع برق شهرستان مهندس برزین زاده و تعدادی از پرسنل برق چرام مشکلات برق شهرستان را بررسی نمود و امادگی خود را در جهت رفع انها و توسعه و تقویت برق این شهرستان اعلام نمود.

مهندس داوود راهزادی در ادامه به اتفاق حاضرین در جلسه از روند عملیات اجرایی ایستگاه ۱۳۲ کیلو ولت برق چرام بازدید کردند، وی با اشاره به پروژه های مهم و در حال اجرای برق در شهرستان گفت: ایستگاه برق در حال ساخت چرام یکی از پروژهای فعال جهت تقویت برق در استان می باشد که الحمدالله پیشرفت فیزیکی خوبی دارد وبه زودی به بهره برداری میرسد.

وی هدف از اجرای این پروژه را اصلاح ولتاژ شبکه های برق شهرستان چرام به منظور پایداری شبکه و همچنین کاهش بار پست های انتقال برق مجاور از جمله پست برق دهدشت اعلام کردند.

وی همچنین در خصوص رفع مشکلات و معارضات جهت احداث فیدرهای خروجی ایستگاه پیشنهادات و راهکارهای لازم را ارئه نمود.

مدیرعامل شرکت برق در ادامه سفر از عملیات اجرایی احداث خط دو مداره ۳ کیلومتری تنگ پیرزال -سرفاریاب به عنوان یکی از طرح های مهم و در دست اجرای برق با همکاری شرکت پالایش گاز بازدید کردند و افزود:پیشرفت فیزیکی این طرح با توجه به تمام مشکلات حدود ۹۵ درصد بوده است.

این مسئول هدف ازاجرای این پروژه را تامین برقی پایدار و مطمئن برای ایستگاه تقویت فشار گاز شهید آتش پنجه تنگ پیرزال و شهر سرفاریاب ذکر کرد.

مهندس راهزادی ؛در ادامه با اظهار رضایت از روند اجرای این دو پروژه گفت ؛ با اتمام عملیات اجرای انها در اینده نزدیک، برق دو شهرستان چرام و کهگیلویه تقویت و پایدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت برق در پایان ضمن قدردانی و تشکر از مدیر عامل و مسوولین برق منطقه ای خوزستان ، فرماندار شهرستان چرام ،بخشدار مرکزی شهر چرام ،مدیریت توزیع برق چرام ،مدیر انتقال نیروی استان ، شرکت ها و مشاوران این پروژه ها که در سخت ترین شرایط در جهت تکمیل این دو پروژها تلاش می کنند،و همچنین نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی جناب اقای سردار هاشمی، اظهار امیدواری کرد با همکاری و همراهی همه عزیزان مراحل بعدی و طرح تکمیل ایستگاه مذکور و بقیه پروژهای برق در این شهرستان طبق برنامه اجرا میگردد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت