پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 مرداد 1397 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 39006

فرماندار کهگیلویه با امام جمعه دهدشت دیدار کرد

جعفر نیکبخت دراین نشست  بابیان اینکه خوشحالم که خدمتگزار اسلام،انقلاب و مردم هستم گفت: پذیرش مسؤولیت دراین دوران کار سختی است اما هدف و انگیزه ما خدمت است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه به همراه اسلام خسروی معاون خود با امام جمعه دهدشت دیدار کرد.
به گزارش صدای جنوب، جعفر نیکبخت دراین نشست  بابیان اینکه خوشحالم که خدمتگزار اسلام،انقلاب و مردم هستم گفت: پذیرش مسؤولیت دراین دوران کار سختی است اما هدف و انگیزه ما خدمت است.
نیکبخت اشتغالزایی و افزایش تولید را از سیاست‌های مهم دولت برشمرد و افزود:در کهگیلویه برای تحقق این سیاست‌ها اولویت‌هایی تعریف کردیم.

فرماندار کهگیلویه ادامه داد: با توجه به بحران آب ، پروژه‌هایی در زمینه آب شرب و کشاورزی در حال انجام است که تلاش می‌کنیم زودتر به سرانجام برسند و در بخش بهداشت و درمان هم پیگیر طرح‌های درمانی هستیم.

فرماندار کهگیلویه، آشفتگی بازار را یادآور شد و گفت: ستاد تنظیم بازار هفته گذشته تشکیل شد و مصوبه‌ها را پیگیری خواهم کرد و در نقاط مختلف شهر بازدید دارم و قیمت اجناس در سطح شهر تفاوت ۱۰ تا ۳۰ درصد وجود دارد و فروشندگان نوسانات دلار را بهانه می‌کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت بدی بر بازار حاکم است تصریح کرد: سعی می‌کنم همدل و همراه مردم باشم و در حد توان تلاش می‌کنم مردم راضی باشند.

امام جمعه دهدشت ضمن قدردانی از زحمات پوزش فرماندار سابق اظهار داشت: شرایط سختی بر کشور حاکم است و پذیرش مسؤولیت در چنین شرایطی کار سختی است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در نظام اسلامی هدف از مسؤولیت خدمت به مردم و نظام است،گفت: مسؤولان با استعانت از پروردگار متعال و توسل به ائمه اطهار این مسیر دشوار را طی کنند.

وی، با اشاره به شرایط اقتصاد کشور گفت: دشمن جنگ اقتصادی راه انداخته و این شوخی نیست، در جنگ نظامی مردم علیه دشمن بسیج می‌شوند اما رد جنگ اقتصادی مردم در فشار هستند و کار را مشکل می‌کند.

حسینی تصریح کرد: باید مقتدرانه بر بازار نظارت شود،در این شرایط عده‌ای می‌خواهند از آب گل آلود اقتصاد ماهی بگیرند بنابراین هوشیار باشیم.

وی، با تأکید بر ضرورت رصد روزانه بازار و پای کار بودن دستگاه‌های نظارتی گفت: مسؤولان در میان مردم حضور داشته باشند تا مردم احساس کنند دردهایشان را می‌دانیم و همراهشان هستیم.

حسینی از فرماندار خواست که شورای اداری با مردم ارتباط داشته باشند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی، گفت: مسؤول باید تحلیل درستی داشته باشد و بتواند بیان کند، به مردم بگوید جنگ اقتصادی یعنی کمبود یعنی گرانی.

امام جمعه دهدشت  به ظرفیت‌های کشور اشاره کرد و تصریح کرد: اگر با تدبیر جلو برویم حتما موفق می‌شویم و دشمن مانند سابق شکست خواهد خورد.

وی، ادامه داد: شهرستان کهگیلویه هم ظرفیت‌های خوبی دارد، پروژه‌هایی در حوزه‌های گوناگون شروع شده و نیمه کاره مانده است. امام جمعه دهدشت افزود: نماینده مردم شهرستان در مجلس انصافا تلاش‌های بسیاری کرده و به پروژه‌ها رونق داده و با رقه امیدی دمیده شده است واین پروژه ها باید پیگیری وتکمیل شود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت