پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 مرداد 1397 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 39401

اهداء احکام مستمری بگیران صندوق توسط وزیر اطلاعات

وزیر اطلاعات اظهارداشت:تاریخ حماسه‌آفرینی‌ها و ایثار رزمندگان این خطه قهرمان‌پرور را که نقش‌آفرینی‌هایشان در هشت سال جنگ تحمیلی زبانزد بود را فراموش نخواهد کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات و احمدی استاندار کهگیلویه و بویر احمد با نمایندگان طوایف مختلف عشایر استان دیدار کردند. در این نشست، جمعی از عشایر با بیان خاطرات، رشادت‌ها و سلحشوری مردان و زنان این دیار، در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کردند.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، وزیر اطلاعات در این دیدار به بیان ویژگی‌ها بخصوص حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌های مردم لرزبان و عشایر غیور استان کهگیلویه و بویر احمد و حضور یکپارچه آنان در عرصه‌های حساس سیاسی پرداخت و افزود: تاریخ حماسه‌آفرینی‌ها و ایثار رزمندگان این خطه قهرمان‌پرور را که نقش‌آفرینی‌هایشان در هشت سال جنگ تحمیلی زبانزد بود را فراموش نخواهد کرد.

علوی اظهار داشت: خدمت کردن به ملتی با چنین ویژگی‌هایی افتخاری بس بزرگ برای مسئولان نظام است.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: در این سفر مشکلات و مطالبات مردم استان، بررسی و برای پیگیری به مسئولان ارائه می‌شود.

بنا بر این گزارش، در پایان جلسه، حکم مستمری بازنشستگی یکی از بیمه‌شدگان عشایر توسط وزیر اطلاعات اهدا گردید که در آن مسئولانی چون معاونان استاندار، مدیر کل اطلاعات استان، نماینده مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت، رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دادگستری استان، مدیر کل امور عشایر، مدیر کل اموزش و پرورش عشایر، فرمانده سپاه عشایر استان، اصحاب رسانه و… حضور داشتند.

لازم به ذکر است بیش از ۱۲درصد در قالب ۱۱هزار و ۱۲۰خانوار از مجموع جمعیت ۷۱۳هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد عشایر هستند. این میزان جمعیت از ۶ ایل بومی، ۲ طایفه قشقایی ، ۱۶ تیره ، ۱۸۱ طایفه و بیش از یکهزار و ۱۱۰ تش(اولاد) شکل گرفته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت