پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 شهریور 1397 ساعت 15:06:: شناسه خبر: 39895

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری:

یاد شهدا همان ذکر خداست

گوهرکانی گفت:دیدار با خانواده معظم شهدا ،که در آن بوی شهادت و شهداء را می دهد باید مقدس شمرد و با تمام وجود و بدون هیچ نگاه سیاسی در آنها شرکت کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جعفر گوهرگانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری عصر امروز در دیدار با خانواده شهیدان اسدی وپنجه بند که با حضور مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران ،مشاور استاندار در امور ایثارگران ،با تبریک دهه امامت و ولایت، اعیاد قربان وغدیر وهفته دولت و با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنربه برگزاری مداوم چنین دیدارهایی در استان اشاره کرد و گفت:دیدار با خانواده معظم شهدا ،که در آن بوی شهادت و شهداء را می دهد باید مقدس شمرد و با تمام وجود و بدون هیچ نگاه سیاسی در آنها شرکت کرد.

یاد شهدا همان ذکر خداست
گوهرگانی یاد شهداء را همانند ذکر خداوند دانست و افزود:همان گونه که نماز خواندن و قرآن خواندن یادخدا و از واجبات است یاد شهیدان کردن هم نوعی ذکر خداست.

گوهرگانی شهدا را چراغ هدایت جامعه به سوی روشنی دانست و ابراز کرد: شهدا به عنوان عزیزان جامعه از قداست بالایی در بین مردم برخوردارند و باید قدر این عزیزان را در این نظام پر برکت دانست.

امنیت امروز ایران اسلامی مرهون رشادت طلبی شهدا است
وی با بیان اینکه امنیت امروز جامعه مرهون فداکاری و رشادت طلبی رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: رزمندگان اسلام به ویژه شهداء در طول هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که وعده الهی پیروزی با مردان حق است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمدشهداء را مظهر اقتدار ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز شهداء نشانه و مظهر اقتدار این نظامند که با تمام وجود برای پاسداری از مام وطن و ارزشهای دینی در برابر تمامی ابرقدرتهای جهان ایستادند تا نشان دهند که در رگ های شیعه خون سید الشهدا جاری است.
*

در خبری دیگر همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضورمعاون توسعه استانداری، مدیرکل بنیاد استان و جمعی از مسئولین استانی وشهرستانی ساختمان جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باشت با عرصه ۶۰۰متر وزیربنای ۱۸۰متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد وپانصد میلیون ریال از محل اعتبارات ملی بنیاد شهید وامورایثارگران خریداری و افتتاح گردید.
سید منصور موسوی در مراسم افتتاح ساختمان بنیاد با بیان اینکه یکی از دو مأموریت اصلی بنیاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است افزود: بر همین اساس فعالیت‌های انجام شده در بنیاد باید دارای رویکرد فرهنگی و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت باشد.
وی انقلاب اسلامی را هدیه‌ای الهی دانست که با خون شهیدان زیادی به پیروزی رسیده و استمرار یافته است و افزود: عزیزان جانباز ما سندهای افتخار دفاع مقدس و انتقال‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت هستند؛ جانبازان و رزمندگان عزیز آن دوران، امروز نیز بدون هیچ‌گونه ادعایی تلاش می کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزایش خدمات الکترونیکی به ایثارگران را گامی مهم در جهت افزایش کیفیت و سرعت بخشی خدمات به این عزیزان دانست و گفت: بنیاد امروز این افتخار را دارد که با این ظرفیت ایجاد شده مرزهای جغرافیایی را حذف کند و ایثارگران برای انجام امورات خود احتیاجی به مراجعه مداوم به بنیاد محل دارای پرونده ندارند. این مسئله علاوه بر افزایش سرعت در سلامت اداری کشور نیز مؤثر است.
موسوی افزود: همه ما در مجموعه بنیاد در جهت یک هدف مشخص کار می‌کنیم و تمام خدمات و فعالیت‌های این مجموعه برای ما اهمیت دارد زیرا هدف اصلی و نهایی جلب رضایت ایثارگران است. به همین دلیل باید درک متقابلی با ایثارگران داشته باشیم و نهایت تلاش خود را در جهت رفاه حال این عزیزان به کار ببندیم.
شهرستان باشت در استان کهگیلویه وبویراحمد قراردارد و۹۱ شهید تقدیم اسلام نموده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت