پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 شهریور 1397 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 40286

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد:

آیین تکریم بازنشستگان در یاسوج برگزار می شود

عباس نورمحمدی اظهار داشت : سازمان تامین اجتماعی بر اساس آموزه های دینی و برای تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان هر سال اقدام به جمع آوری و کسب اطلاعات از بازنشستگان در زمینه ها و فعالیت های گوناگون ورزشی، فرهنگی و اجتماعی می کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

هم زمان با ۲۵ ذی الحجه آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان و همایش پیاده روی خانوادگی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می شود .
مدیرکل تامین اجتماعی استان با اعلام این خبر گفت: این مراسم فردا پنج شنبه ۱۵ شهریور از ساعت ۷ صبح در پارک اسکان ( مهرورزی) یاسوج برگزار می شود و پس از پیاده روی ، آیین تکریم بازنشستگان برگزار و بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه معرفی می شوند .
عباس نورمحمدی اظهار داشت : سازمان تامین اجتماعی بر اساس آموزه های دینی و برای تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان هر سال اقدام به جمع آوری و کسب اطلاعات از بازنشستگان در زمینه ها و فعالیت های گوناگون ورزشی، فرهنگی و اجتماعی می کند و با ارزیابی این فعالیت ها بازنشستگان شایسته را انتخاب و به صورت نمادین از آنان تقدیر می کند.
وی موفقیت فرزندان در رقابت‌های فرهنگی، علمی و ورزشی، پژوهش‌های علمی و کاربردی، پیشرفت‌های تحصیلی دانشگاهی در دوران بازنشستگی، موفقیت در رقابت‌های علمی، فرهنگی و ورزشی در دوران بازنشستگی، تربیت فرزندان شایسته و کار آفرینی وایجاد اشتغال در دوران از کار افتادگی را از جمله معیارهای انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه برشمرد .
مدیرکل تامین اجتماعی استان افزود : بازنشستگان ، سرمایه‌های اجتماعی و گنجینه‌های ماندگاری هستند که تلاش خستگی ناپذیر آنان در سالیان خدمت صادقانه ، در اذهان جامعه ماندگار خواهد بود .
وی گفت : تکریم و تجلیل از مقام بازنشستگان به عنوان اسوه‌های تجربه و خردورزی و هم چنین همسران بازمانده که الگوی صبر و متولیان تربیت فرزندان شایسته در جامعه هستند ، نشأت گرفته از آموزه‌های دینی ماست.
وی برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی بازنشستگان و مستمری بگیران را در راستای توجه به سلامت روحی و جسمی این قشر و اهمیت و تاثیر آن در شادابی و نشاط جامعه توصیف کرد و از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان خواست در این برنامه شرکت کنند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت