پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 شهریور 1397 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 40303

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری:

برنامه های جدیدی برای رونق و توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

محمود باقری با بیان اینکه به دنبال توسعه صنعت گردشگری در استان هستیم اظهارکرد: درتلاشیم برنامه های جدیدی برای رونق و توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان از برگزاری دو رویداد مهم در حوزه گردشگری کهگیلویه وبویراحمد خبرداد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان ،محمود باقری با بیان اینکه به دنبال توسعه صنعت گردشگری در استان هستیم اظهارکرد: درتلاشیم برنامه های جدیدی برای رونق و توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شود.

دبیر کارگروه گردشگری در کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برگزاری دو رویداد مهم حوزه گردشگری تصریح کرد: برگزاری همایش نخستین رویداد استارت آپ ایده‌های خلاق گردشگری و جشنواره غذاهای سنتی در یاسوج دو رویداد مهم در راستای اشتغال زایی،معرفی و توسعه صنعت گردشگری استان است.

باقری افزود: درهمایش نخستین رویداد استارت آپ ایده‌های خلاق گردشگری،که به منظور شناسایی طرح‌ها و ایده‌های خلاق، نوآورانه و کار آفرینانه در حوزه گردشگری اجرا می شود از کلیه فعالان این حوزه، تشکل‌های مردم نهاد، دانشجویان و ایده پردازان علاقمند دعوت شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: ایده‌های برتر برای شرکت در رویداد ملی استارت آپ ایده‌های خلاق گردشگری کشور معرفی خواهند شد.

باقری محور های این همایش را در حوزه های معرفی جاذبه‌ها و محصولات گردشگری ،خدمات بهداشتی، رفاهی، بیمه‌ای و بانکی ،اطلاع رسانی ،الکترونیک ،پذیرایی ،اقامت و اسکان وحمل و نقل عنوان کردو ابراز داشت:این رویداد مهم در حوزه گردشگری ۱۷تا ۱۹شهریور ۱۳۹۷ازساعت ۱۰ تا۱۲ در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان با قضاوت داورانی مجرب بویژه از دانشگاها برگزار می شود.

وی همچنین عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند از طریق پست الکترونیک gardeshgari.kb@gmail.com با ارسال مشخصات فردی و حوزه مرتبط با ایده نسبت به ثبت نام در رویداد اقدام نمایند.

دبیر کارگروه گردشگری در کهگیلویه وبویراحمد به برگزاری جشنوراه غذاهای محلی به عنوان یکی دیگر از رویداد های حوزه گردشگری استان اشاره کرد وگفت:این برنامه به صورت مسابقه آشپزی (غذاهای سنتی) در هتل جهانگردی شهر یاسوج برگزار می شود.

باقری با بیان اینکه در این مسابقه علاقه مندان بویژه بانوان می توانند انواع غذاهای خود را در منزل تهیه و برای شرکت به مکان مسابقه بیاورند اظهار داشت: این مسابقه با حضور داوران ملی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه به برگزیدگان مسابقه جوایزی اهدا می شود تصریح کرد: این مسابقه در روز شنبه ۱۷شهریور ماه در محل هتل جهانگردی یاسوج برگزار و شرکت برای عموم آزاد است.

برپایه این گزارش علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند با شماره تلفن ۰۹۱۷۳۴۳۱۳۸۰کارشناس گردشگری این اداره کل تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت