پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 شهریور 1397 ساعت 14:06:: شناسه خبر: 40430

در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان شد:

کارت‌های بازرگانی در کهگیلویه و بویراحمد مشکلی ندارند

نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز با حضور مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد و به ریاست جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی نشست مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش صدای جنوب به نقل از کبنا، در این نشست الماس گشتاسبی معاون دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور کارت‌های بازرگانی بدون هویت در سطح کشور خبر داد و اظهار کرد: کارت‌های بازرگانی در سطح کشور به نام افراد بدون هویت صادر کرده‌اند و همچنین فردی که دارای یک زندگی فقیرانه است برای او کارت بازرگانی صادر کرده‌اند و دارند از این کارت‌ها در سطح کشور سوء استفاده می‌کنند.
وی تاکید کرد: با این کارت‌ها قاچاق کالا با ارزش بالای سوء استفاده می‌شود. و با کد ملی‌هایی که کارت بازرگانی صادر کرده‌اند و چه سوء استفاده‌هایی که نمی‌شود و اینها هیچ کدامشان مالیات هم پرداخت نمی‌کنند.
گشتاسبی گفت: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد کارت‌های بازرگانی همچنین مشکلی ندارند و باید مراقب باشیم که همین روند ادامه پیدا کند.
وی تصریح کرد: کارت‌های بازرگانی باید ساماندهی شوند هم به لحاظ تمدید کارت‌ها هم به لحاظ صدور کارت‍‌ها.
گشتاسبی‌ همچنین در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز، اظهار کرد: کارت‌های بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ مشکلی ندارند، بلکه منظور کارت‌های بازرگانی سطح کشور است.
داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز این سخن گشتاسبی را تایید کرد و گفت: ما هم در خصوص این کارت‌های بازرگانی در سطح کشور شنیده‌ایم و مشخص نیست که این کارت‌های باززگانی متعلق به کیست، اما در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین مسئله‌ای وجود ندارد ضمن اینکه اتاق بازرگانی یاسوج یکی از اتاق‌های خوب کشور به شمار می‌رود و باید تلاش کنیم که کارها به همین شکل جلو برود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت