پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 شهریور 1397 ساعت 20:06:: شناسه خبر: 40557

کارگروه اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

جذب ۱۳۶ درصدی تسهیلات اشتغالزایی روستایی توسط فرماندار لنده/نیکمرام برای کریمی نژاد سنگ تمام گذاشت

نیک‌مرام به عملکرد فرمانداریها اشاره کرد و گفت: فرماندار لنده ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بحث اشتغال زایی روستایی جذب کرده که این فرمانداری بیشترین جذب را داشته است و ۱۳۶ درصد فرمانداری لنده جذب داشت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

کارگروه اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی محمد احمدی استانداردر سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب، پروانه‌ نیک‌مرام مدیرکل کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به اشتغالزایی روستایی در استان، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث اشتغالزایی روستایی رتبه ۹ کشوری را دارد.

وی افزود: همچنین استان در بحث سرانه ایجاد اشتغال رتبه یک را دارد، مدیرکل کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به بحث اشتغالزایی روستایی گریزی زد و به عملکرد بانک‌ها، دستگاه و فرمانداران پرداخت و از فرماندار لنده و بویراحمد و گچساران به طور ویژه قدردانی کرد.

نیک‌مرام به عملکرد فرمانداریها اشاره کرد و گفت: فرماندار لنده ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بحث اشتغال زایی روستایی جذب کرده که این فرمانداری بیشترین جذب را داشته است و ۱۳۶ درصد فرمانداری لنده جذب داشت.

نیک‌مرام همچنین از فرماندار بویراحمد و گچساران تشکر کرد و گفت: فرماندار بویراحمد به شخصه به دنبال پیگیری جذب اعتبارات اشتغالزایی روستاها است.

مدیرکل کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از ۱۰۷ میلیارد تومان تسهیلات ابلاغ شده که ۸۱ درصد با بانک‌ها انعقاد قرارداد شده و در مجموع ۵۳ درصد نیز پرداخت و مابقی نیز در دست اقدام و تشکیل پرونده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۷ میلیارد تومان از محل تسهیلات توسعه اشتغال روستایی، عشایری به استان ابلاغ شده است، گفت: ما نیز ۴۶۸ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در کارگروه‌های اشتغال مصوب و به بانک‌های عامل آنها را معرفی کردیم.

نیک‌مرام افزود: ۷۰ درصد طرح‌های توسعه اشتغال روستایی در کارگروه تصویب و در این زمینه رتبه کشور را داریم در حالی که میانگین کشوری در این حوزه ۴۶ درصد است.

بانک‌های عامل صندوق کارآفرینی ، پست بانک، کشاورزی و توسعه تعاون بود که بدترین عملکرد را بانک توسعه تعاون با کمترین پرداخت تسهیلات داشت و همچنین بانک کشاورزی نیز بهترین عملکرد را در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نیز داشت.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسوولان بانک توسعه تعاون توضیح خواست و گفت: توضیح بده که چرا استان را بدبخت کردید.

رستگار معاون بانک توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد شروع به توضیح دادن کرد و گفت: خدا شاهد است که ما تمام توانمان را برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کردیم که احمدی گفت: بله خدا شاهد است، حرف شما درست است و تمام توان‌تان را گذاشتید که تسهیلاتی پرداخت نکنید.

احمدی از مدیرکل جذب و سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواست تا با بانک توسعه تعاون مرکز مکاتبه‌ای در این رابطه انجام بدهد و بنویسید که عملکرد این بانک در استان چگونه است و گزارش را هم به او بدهد.

همچنین در این جلسه عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران از افرادی نامبرد که چهره‌شان برای تمام بانک‌ها آشنا است و گفت: برخی افراد راه دریافت وام را می‌دانند و هر روز در این بانک یا آن بانک به دنبال تسهیلات هستند که احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بانک‌ها خواست تمام قد جلوی این افراد به ایستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت