پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 شهریور 1397 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 40930

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

امروز احتکار، مانند بستن آب بر یاران امام حسین(ع) در روز عاشوراست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون زمان استراحت مسئولان نیست و با تدبیر و رفتار صحیح خود جامعه را از این پیچ بزرگ تاریخی عبور دهند. انصاری ادامه داد: امروز روز احتکار نیست و کسی که دست به این عمل شنیع می زند همانند کسی است که در روز عاشورا آب را بر یاران امام حسین(ع) بست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون زمان استراحت مسئولان نیست و با تدبیر و رفتار صحیح خود جامعه را از این پیچ بزرگ تاریخی عبور دهند.

به گزارش صدای جنوب، حجت الاسلام مجید انصاری در مراسم عزاداری شب تاسوعا در حرم مطهر امام خمینی (ره) افزود: تدبیر خداوند بزرگ این بوده که انسانها را به عنوان اشرف مخلوقات برگزیند و عرصه حیات او را در معرض امتحان الهی قرار دهد.
وی هدف از خلقت بشریت را آزمون و امتحان الهی عنوان کرد و گفت: هیچ کس بی جهت به بهشت و جهنم نمی رود مگر اینکه به واسطه آزمایش الهی سرنوشت خود را مشخص کند.
حجت الاسلام انصاری ادامه داد: در بیشتر مواقع جامعه و هویت جمعی است که مورد آزمایش قرار می گیرد و تک تک افراد باید با تدبیر از این آزمون های الهی سربلند بیرون آیند.
وی با بیان اینکه امامان ما همواره در بوته آزمایش قرار داشتند، یادآورشد: هر چه آزمون های الهی سخت باشد به همان اندازه نیز به بهشت نزدیکتر خواهیم شد و به راستی که امامان چه خوب در این آزمون ها موفق شدند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سرنوشت و آزمون های انبیا برای جوانان ما درس عبرت است و نباید به راحتی از کنار آنها گذشت.
وی توضیح داد: جامعه ای که در آزمون های الهی رفوزه شود همانند یک کشتزار خشک در بستر مرگ می خوابد.
حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه مسئولان در معرض امتحان بزرگ الهی قرار دارند، گفت: مسئولان با رفتار صحیح خود، مکتب امامان و رهبران ولایی را زنده نگه دارند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که ملت ایران در طی سال ها ارتجاع دینی، خرافات عاشورایی، جهل و دوران دفاع مقدس را پشت سر گذاشت و زیر بیرق سیدالشهدا(ع) فرعون زمانه را سرکوب کرد.
انصاری با بیان اینکه اکنون کشور ما در عرصه جهاد اقتصادی و فرهنگی قرار دارد، افزود: کسانی که بازار واردات و صادرات را در دست دارند باید سعی کنند در این جهاد سربلند شوند.
وی یادآورشد که نظام بانکی، پولی، مالی و تجارت با درایت عمل کند و مردم و بازاریان نیز همه جانبه با آنها همکاری کنند.
حجت الاسلام انصاری ادامه داد: امروز روز احتکار نیست و کسی که دست به این عمل شنیع می زند همانند کسی است که در روز عاشورا آب را بر یاران امام حسین(ع) بست.
وی گفت: زمانی یک ملت در برابر دشمنان بزرگ پیروز می شود که بیکاری، گران فروشی و احتکار را از بین ببرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از جریان هایی که در فضای مجازی مرتب سم پاشی می کنند، گفت: کسانی آگاهانه و یا ندانسته در این فضا دست به ناامنی می زنند در زمین دشمنان بازی می کنند.
وی ادامه داد: در کشور ما مشکلاتی وجود دارد و باید به درستی شرایط را درک و با تدبیر درست از این پیچ تاریخی عبور کنیم.
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی(ع) در حرم مطهر امام خمینی(ره) با حضور مردم عزادار، اعضای بیت امام راحل، معاون اول رئیس جمهوری و جمعی از علما و شخصیت های سیاسی برگزار شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت