پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1397 ساعت 06:07:: شناسه خبر: 41279

پیام فرماندار کهگیلویه به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌هاست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سرپرست فرمانداری کهگیلویه باصدور پیامی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان کهگیلویه و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفت.

به گزارش صدای جنوب ،متن پیام جعفر نیکبخت بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌هاست.
این هفته در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت قهرمان ایران در دفاع از حریم این سرزمین است، روزهایی که رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.
این هفته همچنین گویای مقاومت و مظلومیت ملتی است که با رهبری حضرت امام (ره) و  ایمان و توکل بر خداوند متعال و رشادت های سربازان اسلام برگ زرینی را در تاریخ ثبت نمودند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روز افزون رهبر معظم انقلاب و آحاد مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم شهید پرور شهرستان کهگیلویه را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا ، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسئلت می نمایم.

جعفرنیکبخت
سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت