پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 تیر 1395 ساعت 16:04:: شناسه خبر: 4182

عضوشورای اسلامی شهر یاسوج عنوان کرد؛

شورای شهر یاسوج وظیفه نظارتی خودش را‌‌ رها کرده است

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: شورای شهر یاسوج وظیفه نظارتی خودش را‌‌ رها کرده است بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که شهر درست شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: شورای شهر یاسوج وظیفه نظارتی خودش را‌‌ رها کرده است بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که شهر درست شود.

به گزارش صدای جنوب؛  سرافراز اردشیری  در جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه متولی فضای سبز شهرداری و شورای شهر است، اظهار کرد: شهرداری یاسوج زیرساخت‌های لازم را برای جذب گردشگر و پذیرش مسافر را در این شهر فراهم نکرده است.
اردشیری تصریح کرد: متولی فضای سبز شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج است، چرا که شهرداری یک سازمان خودگران است و بواسطه عوارضی که از مردم دریافت می‌کند، باید در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم گام بردارد.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر یاسوج در کمبود امکانات و ارائه خدمات به مسافران مقصر هستند، افزود: متأسفانه شهرداری یاسوج به دنبال ایجاد زیرساخت‌ها نیست و فقط در مکان‌های که در دید عموم است، فعالیت می‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه مغازه‌ها و صنوف مختلف در این سه روز تعطیلات عید فطر به اندازه کل روزهای سپری شده سال درآمد داشتند، اظهار داشت: تعزیرات حکومتی باید در ایام تعطیلات بر صنوف و مغازه‌های واقع شده در پارک‌ها و مکان‌های تفریحی نظارت بیشتری می‌کرد.

اردشیری ادامه داد: هر چه به انتخابات نزدیک می‌شویم آرایش نیرو‌ها و تغییر آن‌ها رنگ و بوی سیاسی می‌دهند و این روزها متأسفانه کار‌ها در شهرداری یاسوج شائبه سیاسی دارد و گاهاً محله‌ای را برای رأی فلان عضو شورای شهر آسفالت می‌کنند.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه با انتقاد از برخی اقدامات شهرداری این شهر، اظهار کرد: در برخی از نقاط شهر و مکان‌های تفریحی سرویس بهداشتی نیست سرویس هفت تیر تا فلکه جهاد سرویس بهداشتی نیست.
وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر به وظیفه نظارتی خودشان عمل نمی‌کنند، بیان کرد: پارک ولایت یاسوج بر اساس نقشه‌ای که طراحی شده بود، اجرا نشده است و از طرفی بودجه‌ای را برای پل مهریان اختصاص داده شده، اما این پل هنوز بلاتکلیف مانده است. شورای شهر یاسوج وظیفه نظارتی خودش را‌‌ رها کرده است بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که شهر درست شود.
اردشیری تاکید کرد: وظیفه شهرداری است که پارک‌ها محله‌ای، فضای سبز، روشنایی پارک‌ها و زیرساخت‌های لازم را برای حضور مسافر و گردشگر در این شهر فراهم کند اما می‌بینیم برای تبلیغ و فقط در مکان‌های عمومی دست به یک سری اقدامات می‌‎‌زنند./امیدمردم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت