پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1395 ساعت 15:04:: شناسه خبر: 4214

هشدار نماینده کهگیلویه بزرگ درحضوروزیرصنعت معدن وتجارت؛

سونامی بیکاری، اعتیاد و طلاق، شهرستان کهگیلویه بزرگ را فرا گرفته است

هاشمی‌پور بیان کرد: سونامی بیکاری، اعتیاد و طلاق شهرستان را فرا گرفته و برای نجات این شهرستان باید صنعت را فعال کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه بزرگ، عصر امروز در بازدید وزیر صنعت معدن وتجارت از کارخانه آجر دهدشت خواستار توجه این وزارتخانه به بخش صنعت  و معدن کهگیلویه شد.

به گزارش صدای جنوب،عدل هاشمی پوربیان کرد: ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون متر مکعب آب از رودخانه‌های این شهرستان عبور کرده و راهی استان‌های بوشهر و خوزستان می‌شود اما یک متر مکعب از آب این رودخانه‌ها نصیب کهگیلویه نمی‌شود و این در حالی است که آب‌های روان رودخانه های خیرابادومارون این شهرستان، سدهای کوثر و مارون را تشکیل داده است.

وی از معدن فسفات چرام به دیگر پروژه بی‌حاصل در حوزه انتخابیه نام برد و گفت: این پروژه ۱۵ سال فقط به اسم وجود دارد و فعال نشده است و شرکتی بنام آیرما هیچ کاری انجام ندادوتازه تعیین تکلیف گردیده است.

هاشمی‌پور افزود: معدن نیترات دیشموک،۹ معدن در سرفاریاب و معدن قیام نیز می‌توانند تحول خوبی در منطقه ایجاد کنند و برای اینکار حاضرم دستت راببوسم ولی مشکل این شهرستان ها حل شود.

وی با بیان اینکه کارخانه سیمان دهدشت زمین‌های حاصلخیز و دشت‌های خوبی را اشغال کرده است تصریح کرد: سال‌هاست محصول این پروژه که می توانست امیدخیل عظیم بیکاران باشد،هندوانه و صیفی‌جات شده است.

هاشمی‌پور بیان کرد: تنها کارخانه‌ای که در کهگیلویه مایه امیدواری جوانان و رونق شهرستان است کارخانه آجر بوده که برای راه‌اندازی خط دوم تولید این کارخانهبایدهمت بیشتری کنیم شماباید کمک ویژه ای نمایید..

وی با بیان اینکه تمامی شهرک‌های صنعتی حوزه انتخابیه کهگیلویه قفل هستند افزود: سرمایه‌گذاران این واحدهای تولیدی به خاطر ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان یافراری،یاکارخانه رابه امان خدا رها کرده ویاراهی زندان شده‌اند.

هاشمی‌پور بیان کرد: سونامی بیکاری، اعتیاد و طلاق شهرستان را فرا گرفته و برای نجات این شهرستان باید صنعت را فعال کرد.

هاشمی پورباردیگرتاکیدکرد:برای عنوان وپست ومقام ،خادمی این مردم را نپذیرفته، بلکه آمده ام درد انهاراباصدای بلندفریادبزنم.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب،وزیر صنعت معدن و تجارت نبزپس ازسخنان هاشمی پور باتقدبرازتلاش وپیگیری ایشان دراین مدت کم گفت: باتمام وجود از برنامه های شماحمایت می کنم و امیدوارم بتوانی مشکلات زیاد است حوزه راحل نمایید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت